Iets totaal anders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iets totaal anders

we zijn dan misschien wel "stoere" bodybuilders maar iedereen heeft toch ook wel een romantische kant niet dan ?
    ik toch allessinds,en omdat dit "van alles en nog wat heet"denk ik dat dit hier ook wel in past.
    wat doen jullie om je vrouwtje of mannetje te verrassen op valentijn.ik zelf heb bij de bakker een valentijnsontbijt bestelt en komen ze aan de deur van m'n vriendin brengen.ik ben dan natuurlijk s'morges ook daar.
    wie heeft er iets orgineels ? ? ?
    ben s nieuwschierig.

pssst. ook vrouwe reagere asjeblieft

greets MR. Romantikus
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

ik wist echt niks. kwam eerst met huidmassage apparaat aan, maar in de winkel na demonstratie hoefde ze'm niet meer.
    rozen enzo ben ik overheen.
    heb nou maar alvast een (hahahah) stofzuiger zonder stofzakken voor dr gekocht. (vor de bijdehande mensen: stofzakken niet nodig&#33 moet ze eerdaags toch hebben. lol.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zou nog niet weten wat ik ga geven.
      Ik ga morgen ochtend snel even de stad in om iets te zoeken.
      Denk dat het een bosje witte rozen wordt,vindt ze erg mooi.
      En het is makkelijk te vinden.
      Ik was eerst van plan om voor de gein een paar theedoeken te kopen en in te pakken met een mooi strikje erom.
      En dan op tafel leggen voor als ze uit bed kom.
      Zou d'r gezicht wel eens willen zien.
      En dan later natuurlijk een echt kadotje geven.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Geen partner...

Dus geef ik mezelf maar een chocolaatje morgen.

Comment

ik ook geen partner, maar daarvoor is valentijnsdag toch eigenlijk

dus misschien na overmorgen wel
          (ook al heb ik geen zin in een relatie haha)
          I live to end the game

Comment

Sluit me bij adonis aan niet zoveel zin in relatie. Maar een reisje doet het altijd wel goed lijkt mij.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

<span style='color:red'>Ja ik weet het zeker.
              Volgende valentijn ben ik de man, omdat ik nu heel groot ga worden. En ik weet zeker dat ik dan een kaartje ga krijgen.
              Ik heb al een training video thuis van 8-min-ab. Daar ga ik mee beginnen.

Jopie</span>

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (jopiepoekie @ Feb. 16 2004,23:03)]<span style='color:rood'>Ja ik weet het zeker.
                Volgende valentijn ben ik de man, omdat ik nu heel groot ga worden. En ik weet zeker dat ik dan een kaartje ga krijgen.
                Ik heb al een training video thuis van 8-min-ab. Daar ga ik mee beginnen.

Jopie</span>
                ik zou dan maar beginnen aan testosteron, dboll, etc. heel goed voor je en ook voor je spieren.
                I live to end the game

Comment

Comment

<span style='color:red'>Ik vind valentijn maar ongepast, al die liefde. ik denk trouwens, jopie dat je het niet helemaal begrijpt. 8-min-ab? als je echt groot wilt worden, zul je ook je borst en biceps enzo moeten trainen.
                    Maar los daarvan heb ik lekker ontbijtje in bed gegeten met valentijn.
                    nee ik ben geen homo en mijn vriendin heet ook geen valentijn&#33;
                    ff misverstanden uit de wereld helpen

ps wel meer gedaan maar ja. maar ja. denk niet zo&#39;n goed idee dat allemaal met jullie te delen, jullie mochten twijfelen aan mijn kuisheid, wat allesbehalve mijn bedoeling is&#33;</span>

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (jopiepoekie @ Feb. 16 2004,23:06)]

Comment

<span style='color:red'>Ja nou daar zeg je me wat.
                        Valentijn... dat is wel een mooie jongens naam.
                        Ik heb eens een dark room date gehad (m/v ?) die hete ook valentijn, Nu ga ik me ook echt afvragen of het wel een meisje was.

Maar heb je ook video`s van 8-min-pecks ??

Jopie</span>

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (dinand @ Feb. 16 2004,23:10)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (jopiepoekie @ Feb. 16 2004,23:06)]

Comment

<span style='color:red'>ja ik heb daar eens een filmpje over gezien. Welnu, of het moet heel goed geacteerd zijn, maar mijn conclusie was geweest, comfortabel is anders.
                            (maar ik zou er naast kunnen zitten)

/edit dit ging niet over die 8-min pecks. Daar zijn behoorlijk wat afleveringen over, alleen heetten die geen 8min-pecks en duren ze ook langer. Keek er vroeger wel eens naar toen ik klein was, kon er destijds erg om lachen&#33;

Je kunt ook op kazaa zoeken naar &#39;slap happy&#39;. maar dat is weer iets anders en heeft er niets mee te maken, weet ook niet waarom ik dit zeg. </span>

Comment

<span style='color:red'>ja idd, je kunt er makkelijk naast zitten, de beide gaten zitten vlak bij elkaar.

maar die 8-min abs die ik heb, heeft die man die uitlegt wel vette blokken, en hij zegt dat hij dit heeft gekregen door dit elke dag te doen een paar maandjes lang.
                              Dus dat ga ik ook doen, ECHT WEL.

Maar uhem slap happy, heeft dat wat met puppy`s nodig?</span>

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X