Ouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ouders

Als je nog thuis woont, hoe reageren jouw ouders dan op je eetschema?

Mijne vinden het goed dat ik bezig ben met afvallen, maar beginnen toch wel raar te kijken en te zeuren als ik ze vertel dat ik 6 eieren per dag eet en 400 gram kipfilet. En de eerste keer dat er een pot whey binnen kwam schudde mijn vader afkeurend zijn hoofd alsof het anabolen waren.

Hoe reageren jouw ouders?

Mijn moeder vertrouwde creatine niet... Ze zei; En zometeen wil je zeker ook steroïden, waar liggen je grenzen.

*facepalm*
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Me ouders reageren niet meer als ze mijn fist of fury zien.
      Groeten

Comment

Ouders zullen nooit iets begrijpen van onze sport. Ik heb al heel wat pogingen gewaagd om het een en ander duidelijker te maken in de hoop dat ze het wat beter zouden begrijpen, zodat het voor beide fijner is. Maar ik heb inmiddels de moed maar opgegeven. Sommige dingen dringen gewoon niet door denk ik. Weet niet wat dat is.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Oh trouwens, die creatine moet ik ook nog eens verbergen voor m'n vader.. Hij lult altijd dat onderzoeken hebben aangetoond (klopt helemaal niet maar goed) dat creatine je nieren sloopt etc .. Misschien als ik drie eetlepels per dag van dat spul naar binnen prop ja... (zelf fitnest hij ook en heeft hij totaal geen gains maar dat staat er los van )
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Laat ik nog even serieus reageren.
            Ik was begonnen met afvallen, dus dat werd gesteund.
            Na nadere uitleg mbt whey werd er ook wel geloofd dat het niks schadelijks was.

Ik heb ook wel een goede reputatie opgebouwd qua betrouwbaarheid, heb nog nooit gerookt of drugs gebruikt bijv. en drink al geruime tijd niks meer + ben vrij verstandig qua keuzes.

Nu staat er echt zoveel troep aan supps in de keuken dat ik alles wel zou kunnen doen, denk dat een potje anavar of winstrol niet eens zou opvallen.

Voeding wordt opzich wel geaccepteerd.
            Groeten

Comment

en mijn moeder blijft maar volhouden dat ik ook kan afvallen door 'gewoon iets te minderen' gewoon normale hollandse pot, en binnen de perken. Mja misschien werkt dat wel maar dan ben ik misschien net 10 kilo kwijt.... over 3 jaar.

Comment

'je eet net zoveel als wij in een week'

'ik koop geen 2 pakjes kipfilet per dag'

'is de melk nu alweer op'

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Laat ik nog even serieus reageren.
                  Maak het niet te gek he

@topic
                  Mijn vader heeft het altijd leuk gevonden. Alleen vond hij de supps helemaal niks. Hem heb ik snel kunnen overtuigen dat het niks schadelijks was.

Me ma haat het nog steeds.. ze haat dat nieuwe dingen probeer te enzo en dat ik veel meer eet.. en supplementen al helemaal!

Me pa werd wel boos toen ik naalden spuiten en vials binnen kreeg..

Comment

Mijn ouders steunen me volledig. Ze zijn blij dat ik van mijn ondergewicht af ben. Mijn moeder maakt met alle plezier eten. Als ik een nieuwe supp binnen krijg vragen ze wel wat het is en dan leg ik het uit. Maar spuiten zou niet in huis komen.

Comment

haha mijn vader was vroeger zelf bodybuilder dus daar heb ik voor deel mee, en we hebben zelf een sportschool, dus mijn pa regeled de sups en het food. precies wat ik nodig ben. en daarbij, het beste advies en de beste coach dacht ik zo.

hier zit het wel lekker, alleeen mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder vind het maar niks

Comment

Mijn moeder zit te zagen dat ik haar arm eet ondanks ik al mn supplementen zelf betaal.....
                        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ik heb geen vader en ik woon niet bij mijn moeder. Nergens last van dus .

De man van mijn moeder trekt zijn wenkbrauwen bedenkelijk op als hij whey ziet staan, maar that's it.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hehe, dus bij de meeste mensen zijn het toch wel de sups die het em doen en niet zozeer het eten.

Comment

Nee over mijn eten klagen/ grappen alleen collegae. Maar goed, mijn moeder ziet ook niet wat ik eet .
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X