Originally posted by Maasproductions
View Post
Onderwerp topics steeds gekker
Collapse
X
-
het lekkerste gedeelte/ moment tijdens sex
orgasme training
Luppie memorial topic
Roelinho is de oorzaak van dit alles. Punt
Last edited by Joshua90; 04-05-2010, 15:55.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Joshua heeft wel een punt. Aan de andere kant is het uitleveren van maatjes juist op dodenherdenking wel een schimmige praktijk natuurlijk.
@ topic
Er komen meer topics, dus ook meer "maffe" topics. Ik zie er geen probleem in."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Staat deze topic niet op de verkeerde plek... Suggesties voor het forum zou in mijn ogen een betere plek zijn
Serieus... de meeste van de topics vernoemd staan in het off-topic gedeelte waar je over niet BB zaken kan praten. En dan krijg je onzin en ongein. Ik vind het vaak wel vermakelijk.
En in welke Viva lees jij iets over jeuk aan de anus? Ik wil een jaartal en editie!!
edit: 2007, editie 19
lieve Mohra, gisteren werd ik wakker met enorme jeuk aan mijn anus. Zouden de maden hier iets me te maken hebben? Veels Liefs FM.
FM, natuurlijk kan je naar oorzaken gaan zoeken, maar ik krijg het gevoel dat het voor jou geen probleem dat je anus jeukt maar dat je de mening van je omgeving volgt. Als jij graag maden in je anus wilt houden en je voelt je juist DAAR gelukkig mee moet je overwegen om niet mee te gaan in je omgeving. Dit zal in het begin kracht en energie kosten maar uiteindelijk haal je hier je geluk of levenskracht uit. Liefs Mohra)"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJoshua heeft wel een punt. Aan de andere kant is het uitleveren van maatjes juist op dodenherdenking wel een schimmige praktijk natuurlijk.
@ topic
Er komen meer topics, dus ook meer "maffe" topics. Ik zie er geen probleem in.
Ik zie er ook geen probleem in, het valt me alleen op.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
heb ffies in de geschiedenis boeken terug gekeken en zag ook een gek topic:
http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...-in-breda.html
dus ze worden niet echt steeds gekker.....xDCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postheb ffies in de geschiedenis boeken terug gekeken en zag ook een gek topic:
http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...-in-breda.html
dus ze worden niet echt steeds gekker.....xD1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
45 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-