Mariusz pudzianowski vs Tim sylvia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het was erg druk, snikheet en ik kreeg het gewoonweg niet voor elkaar om voor mariusz uit te lopen, voor ik het wist was hij weer achter de buhne verdwenen.
    Attached Files

Comment

Nogsteeds een monster, maar wel een pak kleiner dan tijdens WSM.

Hij krijgt ook niet echt bijster veel respect van de MMA wereld omdat hij tapped to strikes, wordt gezien als pussying out, maar vertel hem dat maar niet

Overigens was hij echt compleet kansloos tegen silva, bedoel kom op zeg silva heeft een berg aan ervaring en qua gewicht scheelt het niet zo veel. Dubbel leg takedown is wel prima, maar dan moet je wel pak explosiever zijn dan marius liet zien. Hoe dan ook zou hem niet tegen willen komen alsie pissig is
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Nogsteeds een monster, maar wel een pak kleiner dan tijdens WSM.

Hij krijgt ook niet echt bijster veel respect van de MMA wereld omdat hij tapped to strikes, wordt gezien als pussying out, maar vertel hem dat maar niet

Overigens was hij echt compleet kansloos tegen silva, bedoel kom op zeg silva heeft een berg aan ervaring en qua gewicht scheelt het niet zo veel. Dubbel leg takedown is wel prima, maar dan moet je wel pak explosiever zijn dan marius liet zien. Hoe dan ook zou hem niet tegen willen komen alsie pissig is
        Hij zag er in ieder geval niet echt happy uit en hij liep ook mank.
        Als je dan naar het gevecht kijkt kan ik alleen maar concluderen dat die mankheid is gekomen door die twee trappen die hij uitdeelde. Kan niet echt zeggen dat hij dit op een andere manier heeft opgelopen.

Comment

Misschien paar knietjes tegen de benen in de clinch, maar heb ook niks van waarde gezien waardoor hij echt mank zou moeten lopen, tenminste niet in de fight

Vind het meest impressive nog wel dat tim silva groter is, niet allemaal spier maargoed
          Last edited by Yawgmoth; 23-05-2010, 16:16.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Echt een monster!

Mind is everything.

Comment

Hij moet zich bezig houden met dingen waar hij goed in is.....zware dingen tillen.
              MMa gevechten is hij kansloos.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Misschien als hij ervaring opdoet en heel veel aan zijn cardio gaat werken hij moet meer conditie hebben , en natuurlijk veel meer technieken leren.

Hoe oud is hij dan , als hij al 30+ is , wat wel zo is denk ik , en nog moet beginnen , word het moeilijk om nog ver te komen.

Comment

haha

haha vond het wel leuk, had meer van hem verwacht na zijn 1ste gevecht maar hier zie je toch echt het klasse verschil met vechters, totaal kansloos...

evengoed Bedankt voor het filmpje erop te zetten kan niet wachten tot zijn volgende gevecht, hij heeft nog heel wat te doen want zijn verdediging rukt...

blijft toch een monster die vent...maar in de vechtwereld heeft ie nog even niets te zoeken, ff doortrainen hulk !!

Comment

En dat vind ik nou zou mooi. Hij kan niet vechten maar door zijn kracht is het toch leuk om naar hem te kijken.. gwn entertainment:P.

Comment

Geef hem nog wat tijd en hij zal er wel staan maar of hij ooit een grote winnaar zal worden zoals we gewend zijn van hem durf ik niet te zeggen...

Zou wel graag es tyson bezig zien in zo´n kooi !!
                      No means Try Again

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post
                        Zou wel graag es tyson bezig zien in zo´n kooi !!
                        Ja dat zou ik ook wel willen zien!!! hij heeft volgens mij wel eens gevochten tegen bob sapp

Comment

@ phoenix: is er niet gekomen

On August 13, 2003, Tyson entered the ring for a face to face confrontation against then K-1 fighting phenom Bob Sapp immediately after Sapp's win against Kimo Leopoldo in Las Vegas. K-1 signed Tyson to a contract with the hopes of making a fight happen between the two, but Tyson's status as a convicted felon made him unable to obtain a visa to enter Japan, where the fight would have been most profitable. Alternate locations were discussed, but the fight never came to fruition.[89] It is unknown if he actually profited from this arrangement.
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

het ergste aan zijn gevecht vond ik dat hoewel hij nu toch al een jaartje bezig is, zijn techniek nog steeds 0,0 is, zijn gameplan nog steeds hetzelfde is en zijn conditie niet verbeterd is. En dat voor bij Europese toppers te trainen...

Of zijn trainers wijzen hem niet op zijn zwakke punten, wat ze kuttrainers maken no matter wat ze zelf bereikt hebben, of hij heeft gewoon niet veel getraind.

Hij kan nog veel wedstrijden winnen tegen lichtere vechters die hij echt enorm kan overpoweren, maar de echte top uit de zwaargewichtklasse is ver uit zijn potentieel, buiten een lucky win.
                            the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                              @ phoenix: is er niet gekomen
                              ah dat wist ik niet. Maar de uitslag mag duidelijk zijn! Die sapp is een brok lompe massa zonder techniek. tysen is the man!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                                ah dat wist ik niet. Maar de uitslag mag duidelijk zijn! Die sapp is een brok lompe massa zonder techniek. tysen is the man!
                                een uitslag is nooit "duidelijk" in mma.

En al zeker niet een oude boxer vs iemand die er in geslaagd is meerdere toppers in zowel k1 als mma het zeer moeilijk te maken, en sommigen zelfs te verslaan. Sapp heeft meer techniek dan je denkt, spijtig dat hij nu alleen nog voor cash vecht en geen inzet meer heeft.
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X