Doen jullie nog andere sporten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kijk anders maar zelf even bij
    www.focusforce.nl (rally auto)
    en voor de autocross auto bij
    http://www.fast-speed.demon.nl/foto/...maggiora_1.jpg

is exacte dezelfde auto alleen die van mij was blauw wit

Comment

Dan had je toch sponsors want alleen lijkt me dit niet te financieren.Ik ken redelijk ook veel van auto's op dat gebied maar uit een celica 500 pk krijgen , de meeste zijn gewoon 1.6 16v of je moest de turbo versie hebben, maar dan nog .Ik wil je zeker niet tegenspreken maar het lijkt me straf.

grtz
      stil growing

Comment

Je had een versie van de celica
        een 2 liter 16 valve turbo
        jubileum uitvoering carlos sainz deze had standaard al 235 pk.
        Je gooit er af de turbo plaatst en nieuwe die tot 2 bar gaat.
        dan modificatie aan alles wat maar draait en beweegt.
        ongeveer 20.000 euro lichter en je hebt zo'n motor. is niets geheims aan hoor
        echt gegevens waren 489 pk at 5600 rpm
        koppel 780 nm at 3750 rpm
        en sponsors ja zeker had ik die. Het is dat het me niet lukt om foto's te plaatsen anders had je het wel kunnen zien.

Comment

is wel een geheim aan, aan 20.000 euro geraken

grtz
          stil growing

Comment

maar daar had ie vast die sponsors voor
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 08 2004,10:28)]Ik ben begonnen met een 1 zitter 450 kg en 500 pk   dat trapt lekker door. daarmee heb ik een aantal jaren autocross en rally racing gedaan. Daarna door gegaan met rally in een ford focus.
              Ik wou in 2005 met parijs dakar mee doen maar heb dat maar in mijn dromen kast neer gezet. Body building en autosport past niet bij elkaar zoals je al zelf zegt arie.

Dus wil ik nu huge naast de baan gaan staan!  
              kicken,man!

ik wou dat ik eens met zoveel power mocht spelen!

heb zelf een bmw m5 gehad met 340pk onder de motorkap en dat vond ik al erg bruut dus laat staan dat je 500pk in een auto van 450 kilo tot je beschikking hebt,wauw!

ben wel beetje jaloers op je want als ik eraan denk krijg ik al een harde plasser,hahaha

heb op een gegeven moment die m5 maar weg gedaan want ik kreeg zoveel bonnen dat was niet leuk meer.

greetz

Comment

Jammer arie, ik had voor een paar euro's nog wel iets meer pk's uit die M5 kunnnen halen

En snipke, Iinderdaad had ik daar sponsers voor. Anders is het niet te doen.

Maar ach het is leuk om te doen maar het gevoel verzadigd snel. Je vind het na 1 maand al echt niets snel meer.
                Het is een verslaving altijd maar sneller en sneller........

lijkt wel op BB altijd maar breder droger .........

Comment

Eigenlijk met alles in het leven toch.SNELLER GROTER MEER
                  Maar een ritje in een m5 lijkt me ook al erg geilllll
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

Mij ook wel
                    moet het nu doen met een diesel.
                    dat zet geen prestaties neer, Of zoals we hier zeggen dat ding trek geen klinkers uit de weg

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 09 2004,08:31)]Jammer arie, ik had voor een paar euro's nog wel iets meer pk's uit die M5 kunnnen halen

En snipke, Iinderdaad had ik daar sponsers voor. Anders is het niet te doen.

Maar ach het is leuk om te doen maar het gevoel verzadigd snel. Je vind het na 1 maand al echt niets snel meer.
                      Het is een verslaving altijd maar sneller en sneller........

lijkt wel op BB altijd maar breder droger .........
                      wat versta je onder een paar eurootjes,real?

volgens mij is het best een dure grap?

ik vind dat chiptuning al veel kost terwijl dat eigenlijk niet echt veel meer doet,heb ik me laten vertellen.

hoeveel pk zou je uit een 325i e36(cabrio) kunnen halen?heeft nu geloof ik 192 pk..........

greetz

Comment

325 I 171PK +16PK +21Nm 625,00
                        325 I 24s 192PK +18PK +22Nm 625,00

Tja goedkoop is het niet maar dit zijn gegarandeert. Dat is wel een verschil met andere tuners. Die zeggen vaak veel pk maar in het echt is het stukken minder. En dat weet je toch niet want je hebt geen test bank.
                        Belangerijk is ook de koppel. Die geeft dat lekkee trek kracht onderin zeg maar.
                        Dit zijn bruto prijzen kan voor collega BB natuurlijk wel wat doen.

Comment

Bij welk bedrijf is dit real? zit namelijk veel op internet te zoeken naar een goede tuner voor mijn golfie1. Die heeft nu al 190 pk met 890 kilo's maar het kan altijd meer
                          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik mag toch geen reklame maken???

nou ja

www.dutchpowertrading.nl

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 10 2004,08:55)]325 I 171PK +16PK +21Nm 625,00  
                              325 I 24s 192PK +18PK +22Nm 625,00

Tja goedkoop is het niet maar dit zijn gegarandeert. Dat is wel een verschil met andere tuners. Die zeggen vaak veel pk maar in het echt is het stukken minder. En dat weet je toch niet want je hebt geen test bank.
                              Belangerijk is ook de koppel. Die geeft dat lekkee trek kracht onderin zeg maar.
                              Dit zijn bruto prijzen kan voor collega BB natuurlijk wel wat doen.
                              gaat inderdaad niet om de pk's zozeer, maar om de trekkracht, die is belangerijker

diesel geen trekkracht? hehehe, reed laatst met nieuwe bmw 740d, hmm, 7 seconden voor 0-100, begrenst op 250 km/h , daar trek je menig gti mee uit. maarja, kost klauwtjes met geld.

zo eentje :

Comment

Das wel een hele vette bak ja,
                                Niet weg gelegd voor mij.
                                Ik heb vele snelle auto's gereden maar allemaal van een ander.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X