Tattoo en bloedruk/as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Jack @ Mrt. 09 2004,10:12)]hi bro's

volgende week heb ik mijn eerste sessie van 3 uur bij de tattoo shop. (moet in totaal 3 a 4 x). Maar nu ben ik maandag begonnen met een nieuwe kuur.

Hoe zit dat met bloeddruk/bloeddikte?
    Volgens de tattoo shop maakte de bloeddruk niet zoheel veel uit, maar als je bloed heel dun is wel. nou wordt je bloed best dun volgens mij als je as gebruikt.

Zijn er mensen die een tattoo hebben laten zetten terwijl ze as gebruikten? en hoe ging dit qua bloeden?
    Hey jack ik had een vraagje ben je ook lid van de site www.forum.fok.nl en heet je daar anabolenfreak mzzl

Comment

yep yep. that's me

Comment

IK ben net na 5 maanden klaarmet een groot stuk op mijn binnenkant biceps /arm/schouder en rug . (zie avatar)
        Ben nu pas begonnen met een kuur Ik heb zelf nog al moeite gehad soms om te trainen zeker met de binnenkant armen .
        De korst is ook een paar keer gescheurt en ging irriteren Doordat je toch de huid oprekt .plus je begint te zweten wat in het begin stadium ook niet zon goed iede is vanwegen het uitzweten (daarom zegge ze ook geen sauna te nemen ,en ik zweet altijd heel erg tijdens trainen ).
        Ik heb bijelkaar zon 40 uur gezeten en het verschilde heel erg met bloeden Soms bloede ik heel erg en wist niet waar het vandaan kwam en soms bloed ik bijna helemaal niet .
        Zelfs een aspirientje kan het verschil uitmaken .
        Het is niet altijd tegen te gaan en het is ook niet zo erg als je een beetje bloed
        Maar geen alc de dag ervoor nemen .
        De pijn verschilt ook erg per persoon Een vriend van mijn had weinig last maar ik heb heel wat pijn moeten doorstaan vooral op mijn ribben en binnenkant bicep .en dan vooral het zwart inkleuren want die gaat in een diepere onderlaag van de huid .
        Nou sterkte ! en wees voorzichtig met trainen daarna !

Comment

Normaal doet het inkleuren helemaal geen pijn omdat deze met meerdere naalden gebeurt en niet met één naald zoals de lijnen trekken, na een tijdje tatoeeren voel je ook geen pijn meer omdat het lichaam zich aanpast aan de pijn, uw pijngrens wordt zogezegd verlegt. Vaseline smeren op de tatoe kan ook ervoor zorgen dat je minder een iriteerde huid hebt.

grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 13 2004,10:59)]Normaal doet het inkleuren helemaal geen pijn omdat deze met meerdere naalden gebeurt en niet met één naald zoals de lijnen trekken, na een tijdje tatoeeren voel je ook geen pijn meer omdat het lichaam zich aanpast aan de pijn, uw pijngrens wordt zogezegd verlegt. Vaseline smeren op de tatoe kan ook ervoor zorgen dat je minder een iriteerde huid hebt.
            Niet helemaal mee eens ,Ik had met inkleuren ook heel veel pijn . Niet overal het ligt eraan waar . En met belijning had ik helemaal niet veel last
            Maar aan de binnenkant bicep en mijn ribben achter en voor en op de top van mijn schouder waren alle echt geen pretje .
            Het is wel te doen maar na een paar uur ben je helemaal kapot van uitputting door de pijn . Ik heb 45 uur bijelkaar gezeten om de twee a drie weken ben ik gegaan en het scheelde weer elke keer of ik het erg voelde of niet . Als je moe ben voel je het erger en al sje niet lekker ben . Zoals ik zei pijngrens ligt bij ieder anders Wat ik aan de binnenkant bicep liet zetten duurden ook twee keer zolang te genezen is veel gevoeliger vooral onderaan bij je tricept .
            Ik heb nu ff genoeg gehad Vind het wel genoeg geweest voorlopig
            Werd er na een tijd gek van ierdere keer dat genezing proces en kont niet optmaal trainen .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X