Originally posted by [b
Tattoo en bloedruk/as
Collapse
X
-
IK ben net na 5 maanden klaarmet een groot stuk op mijn binnenkant biceps /arm/schouder en rug . (zie avatar)
Ben nu pas begonnen met een kuur Ik heb zelf nog al moeite gehad soms om te trainen zeker met de binnenkant armen .
De korst is ook een paar keer gescheurt en ging irriteren Doordat je toch de huid oprekt .plus je begint te zweten wat in het begin stadium ook niet zon goed iede is vanwegen het uitzweten (daarom zegge ze ook geen sauna te nemen ,en ik zweet altijd heel erg tijdens trainen ).
Ik heb bijelkaar zon 40 uur gezeten en het verschilde heel erg met bloeden Soms bloede ik heel erg en wist niet waar het vandaan kwam en soms bloed ik bijna helemaal niet .
Zelfs een aspirientje kan het verschil uitmaken .
Het is niet altijd tegen te gaan en het is ook niet zo erg als je een beetje bloed
Maar geen alc de dag ervoor nemen .
De pijn verschilt ook erg per persoon Een vriend van mijn had weinig last maar ik heb heel wat pijn moeten doorstaan vooral op mijn ribben en binnenkant bicep .en dan vooral het zwart inkleuren want die gaat in een diepere onderlaag van de huid .
Nou sterkte ! en wees voorzichtig met trainen daarna !
Comment
-
Normaal doet het inkleuren helemaal geen pijn omdat deze met meerdere naalden gebeurt en niet met één naald zoals de lijnen trekken, na een tijdje tatoeeren voel je ook geen pijn meer omdat het lichaam zich aanpast aan de pijn, uw pijngrens wordt zogezegd verlegt. Vaseline smeren op de tatoe kan ook ervoor zorgen dat je minder een iriteerde huid hebt.
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Mrt. 13 2004,10:59)]Normaal doet het inkleuren helemaal geen pijn omdat deze met meerdere naalden gebeurt en niet met één naald zoals de lijnen trekken, na een tijdje tatoeeren voel je ook geen pijn meer omdat het lichaam zich aanpast aan de pijn, uw pijngrens wordt zogezegd verlegt. Vaseline smeren op de tatoe kan ook ervoor zorgen dat je minder een iriteerde huid hebt.
Maar aan de binnenkant bicep en mijn ribben achter en voor en op de top van mijn schouder waren alle echt geen pretje .
Het is wel te doen maar na een paar uur ben je helemaal kapot van uitputting door de pijn . Ik heb 45 uur bijelkaar gezeten om de twee a drie weken ben ik gegaan en het scheelde weer elke keer of ik het erg voelde of niet . Als je moe ben voel je het erger en al sje niet lekker ben . Zoals ik zei pijngrens ligt bij ieder anders Wat ik aan de binnenkant bicep liet zetten duurden ook twee keer zolang te genezen is veel gevoeliger vooral onderaan bij je tricept .
Ik heb nu ff genoeg gehad Vind het wel genoeg geweest voorlopig
Werd er na een tijd gek van ierdere keer dat genezing proces en kont niet optmaal trainen .
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-