Wie kent er iets van auto's ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kent er iets van auto's ?

ik zoek een andere auto (jonge ocasie)
    weet er nu eentje bij ons in de garage.citroên saxo orgineel niks uitgebouwd.
    4 jaar oud
    40 000 km.
    1 100 naft
    200 000 oude franken
    5 000 euro
    wie weet of ik dit het best kan late staan ofwel of dit een redelijke prijs is ?
    ken zelf bitterwijnig van auto's laat staan van de prijs
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

jammer dat je een jonge occasion zoek. Want heb me civic te koop staan met 70000km erop staan en wel veel aan verbouwd ook voor 5000 euro. Maar is toch nette prijs voor die saxo alleen zal wel een 1.0 liter motor zijn en daar zit gewoon echt geen gang in misschien de eerste maand is het nog wel vol te houden maar daarna word je er echt doodziek van als je de tunnel uitkomt rijden met ze 4 erin en je auto wil gewoon niet harder dan80
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik zou de auto laten staan, Afgezien dat ik hem ook al duur vind zijn het probleem auto's. Alle franse auto's zijn helaas probleem auto's veel electrisch en carroserie problemen.
      Als je wat betrouwbaars wilt hebben kun je beter naar een duitse auto kijken. Kost vaak iets meer maar wel degelijk.
      Om ene goede vergrlijking te maken kun je altijd op de website kijken van bijv.
      autotrader
      autotelegraaf
      gewoon het type zoeken wat je gezien hebt en dat verglijken.
      bij autoweek kun je vaak nog tests vinden met de gebreken erbij aandachtspunten!
      succes

Comment

Zou hem lekker laten staan !!

Franse auto's zijn leuk tot dat ze kapot gaan.

En na een paar jaar zijn ze niks meer waard, al vind ik het voor deze saxo 1.1 een flinke vraagprijs voor een vts zou ik zegen oke !

Comment

Je moet eerst eens nadenken waarvoor de auto moet dienen, ga je er veel snelweg mee doen of is het enkel voor in de stad mee rond te bollen.Dat een duitse auto beter is is ook bullshit , aan elk merk zijn er negatieve kanten, wanneer je wagen in onderhoud gaat zoals het hoort blijft deze van gebreken bespaart. Je kan natuurlijk een maandagauto kopen en dan ben je gezien maar dat kan bij elk merk. Ik rij al het grootste stuk van mijn leven met alfa , en daar doen de mensen ook zo negatief over, en toch heb ik nog nooit problemen gehad met mijn wagens.

grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 09 2004,21:36)]. Ik rij al het grootste stuk van mijn leven met alfa , en daar doen de mensen ook zo negatief over, en toch heb ik nog nooit problemen gehad met mijn wagens.
            ben je wel 1 van de weinige die met een alfa zonder problemen rond rijd.

en MR. Muscle,
            Wat in duitsland altijd goed doet in welke test ook is een toyota.
            Volgens mij zijn die ook nog redelijk met de prijs!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 10 2004,09:08)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 09 2004,21:36)]. Ik rij al het grootste stuk van mijn leven met alfa , en daar doen de mensen ook zo negatief over, en toch heb ik nog nooit problemen gehad met mijn wagens.

en MR. Muscle,
              Dan kan ik u nochtans een paar forums bezorgen waar duizenden alfa rijders komen die zonder problemen rijden.
              Zie daar kan ik mij nu eens kwaad in maken ze, altijd dat negatieve over italiaanse wagens, die hebben tenminste uitstraling, ik heb met bmw ook gereden zelfs 3 bmw's, maar aangezien dat altijd nieuwe wagens waren had ik daar ook geen problemen mee. Welk merk je ook koopt als je hem niet onderhoud heb je problemen. Mijn Q4 heeft tanminste uitstraling, maar ja ben dan ook echte italiaanse liefhebber.
              Nochtans is nederland het land van de alfa's tegenover hier in belgie, elke week is er wel ergens in nederland een alfa meeting dat heb je hier in belgie niet.

grtz
              stil growing

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 10 2004,12:46)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 10 2004,09:08)]
                Originally posted by [b

en MR. Muscle,
                Dan kan ik u nochtans een paar forums bezorgen waar duizenden alfa rijders komen die zonder problemen rijden.
                Zie daar kan ik mij nu eens kwaad in maken ze, altijd dat negatieve over italiaanse wagens, die hebben tenminste uitstraling, ik heb met bmw ook gereden zelfs 3 bmw's, maar aangezien dat altijd nieuwe wagens waren had ik daar ook geen problemen mee. Welk merk je ook koopt als je hem niet onderhoud heb je problemen. Mijn Q4 heeft tanminste uitstraling, maar ja ben dan ook echte italiaanse liefhebber.
                Nochtans is nederland het land van de alfa's tegenover hier in belgie, elke week is er wel ergens in nederland een alfa meeting dat heb je hier in belgie niet.

grtz
                Maak je niet kwaad ik ben maar wat aan het dollen. De oude alfa's hadden wat meer problemen dan de huidige.
                Al om al ik heb helemaal niets tegen italiaanse autos
                ik hou juist van ferrari en lambo........en en en .....

Comment

probleme liggen volgens mij vooral aan hoe je zelf je auto onderhoud en hoe je er mee rond rijd.ik heb nu volgens mij gewoon pech met m'n citroên ax die is redelijk oud (nu 14 jaar) en dan komen allicht problemen los.kijk naar oudere mense de bomma's en de bompa's die zijn een stuk ouder en hebben merendeels ook lichaamsproblemen.
                  m'n ouders hebben een citroên berlingo en hebben er helemaal geen problemen mee.
                  eerlijk gezegt toyota het merk zelf ligt me wel in de smaak maar ja vind gewoon zo geen koopje in die jôure.
                  you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X