Nieuwe baan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe baan

Maandag is mijn eerste werkdag als Commercieel medewerkster.

Ik heb er echt veel zin in.
    Heb namelijk nu al bijna 3 maanden in de ziektewet gezeten.

veel succes purple. En dat je er zin heb is altijd mooi meegenomen
    I live to end the game

Comment

veel geluk deze keer en hopelijk is de baas geen onnozelaar als de vorige. Succes

grtz
      stil growing

Comment

Dit lijkt me wel een betrouwbaar bedrijf. Tijdens mijn sollicitatie wat een heel leuk gesprek was ben ik gelijk al rondgeleid door het bedrijf. Er werken meer mensen en zoals ik daar de sfeer op ving klonk het heel leuk.

Alleen nu nog wachten tot mijn vorige werkgever mijn salaris nog gaat betalen. Krijg langzaam aan wel kleine beetjes iedere keer 200 euro. Maar blijf hem net zolang lastig vallen tot ik heb gekregen waar ik recht op heb.

Comment

vreemd zeg dat die niet alles betaald. Gewoon een beetje dreigen met overheidsinstanties, dan heb je het zo binnen lijkt me..
          I live to end the game

Comment

Ik ben al een tijdje bezig met het verkrijgen van mijn salaris.. Moet nu nog van januari een gedeelte krijgen, februari, een paar dagen van maart en mijn vakantiegeld waar ik nogrecht op heb.

Maar hij heeft gewoon geen geld. Heb hiervoor al bureau van rechthulp benaderd. Maar van een kale kip kan je niet plukken. Maar langzaam aan komt het wel. Blijf hem net zolang lastig vallen tot ik het heb.

Ik ben blij dat ik er in ieder geval vanaf ben en ik wat nieuws heb.

Comment

kan ik begrijpen, maar als je alles maar krijgt lijkt me het belangrijkste
              I live to end the game

Comment

Lastig blijven vallen die vent
                Iig veel succes met je nieuwe baan
                VR GR HERR
                Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

veel suc6 met je nieuwe baan purple dat deze je beter mag bevallen
                  "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Veel plezier, laat ons weten of het bevalt
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

veel succes!

Comment

Thanks...

Comment

Ja vandaag was het dan mijn eerste dag...

Ik heb echt een topdag gehad... Alleen opstaan was even moeizaam. Ik kon niet slapen vannacht, maar dat kwam vast omdat ik een hele tijd niet normaal op tijd ben gaan slapen en ook niet optijd eruit. Even een dag of 2 wennen en ik zit weer in het goede ritme.

Kwam vanmorgen daar binnen. Wordt er helemaal verzorgt.. Hoef zelfs niet eens op te staan... koffie thee.. alles wordt voor me gehaald, maar misschien was dat alleen omdat het mijn eerste dag was.

Comment

Dat ziet er zeker niet slecht uit!
                            Veel succes verder.

Comment

hey purple, veel succes en vooral plezier toegewenst met je nieuwe carriere!!!
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X