ga met de zin verder topic...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn ...
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

    Comment


    • #17
      Originally posted by Roy P View Post
      Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn ...

      voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en...
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

      you know they can't handle us like debbies does dallas

      Comment


      • #18
        Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige ...
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

        Comment


        • #19
          Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt...
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

          Comment


          • #20
            Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500...

            Comment


            • #21
              Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500... die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....

              Comment


              • #22
                Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500. die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....een dode peruaanse vrouw liggen dit kon maar 1 ding betekenen

                Comment


                • #23
                  Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500. die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....een dode peruaanse vrouw liggen dit kon maar 1 ding betekenen ... was joran van de sloot in de buurt? maar die zat toch vast? ik zag wel iemand lopen die qua postuur op hem leek en toen ik hem naschreeuwde draaide hij zich om. waar wat nu? is dat niet...

                  Comment


                  • #24
                    Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500. die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....een dode peruaanse vrouw liggen dit kon maar 1 ding betekenen was joran van de sloot in de buurt? maar die zat toch vast? ik zag wel iemand lopen die qua postuur op hem leek en toen ik hem naschreeuwde draaide hij zich om. waar wat nu? is dat niet... Peter R. de Vries? Wat doet hij hier en waarom heeft hij een vuilniszak bij zich? Ik loop op hem af en ...
                    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

                    Comment


                    • #25
                      Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500. die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....een dode peruaanse vrouw liggen dit kon maar 1 ding betekenen was joran van de sloot in de buurt? maar die zat toch vast? ik zag wel iemand lopen die qua postuur op hem leek en toen ik hem naschreeuwde draaide hij zich om. waar wat nu? is dat niet... Peter R. de Vries? Wat doet hij hier en waarom heeft hij een vuilniszak bij zich? Ik loop op hem af en ... ik spreek hem aan. Hij draait zich om maar het is, het is... ERIKA TERPSTRA!!! WTF? wat moet jij hier? erika antwoord dat ze brood in haar zak heeft zitten en zometeen de hertjes gaat voeren. Terwijl ze redelijk aangeschoten verder wankelt hoor ik in de verte...

                      Comment


                      • #26
                        Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500. die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....een dode peruaanse vrouw liggen dit kon maar 1 ding betekenen was joran van de sloot in de buurt? maar die zat toch vast? ik zag wel iemand lopen die qua postuur op hem leek en toen ik hem naschreeuwde draaide hij zich om. waar wat nu? is dat niet... Peter R. de Vries? Wat doet hij hier en waarom heeft hij een vuilniszak bij zich? Ik loop op hem af en ... [COLOR=red]ik spreek hem aan. Hij draait zich om maar het is, het is... ERIKA TERPSTRA!!! WTF? wat moet jij hier? erika antwoord dat ze brood in haar zak heeft zitten en zometeen de hertjes gaat voeren. Terwijl ze redelijk aangeschoten verder wankelt hoor ik in de verte...
                        dat Joran van der sloot neer was gestoken door een peruaanse vrouw die zijn ontsnapping toevallig zag, ik ben er meteen op afgegaan en bij joran me broek uitgetrokken omdat...

                        Comment


                        • #27
                          [QUOTE=Fitness-maniak;707367]Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500. die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....een dode peruaanse vrouw liggen dit kon maar 1 ding betekenen was joran van de sloot in de buurt? maar die zat toch vast? ik zag wel iemand lopen die qua postuur op hem leek en toen ik hem naschreeuwde draaide hij zich om. waar wat nu? is dat niet... Peter R. de Vries? Wat doet hij hier en waarom heeft hij een vuilniszak bij zich? Ik loop op hem af en ik spreek hem aan. Hij draait zich om maar het is, het is... ERIKA TERPSTRA!!! WTF? wat moet jij hier? erika antwoord dat ze brood in haar zak heeft zitten en zometeen de hertjes gaat voeren. Terwijl ze redelijk aangeschoten verder wankelt hoor ik in de verte dat Joran van der sloot neer was gestoken door een peruaanse vrouw die zijn ontsnapping toevallig zag, ik ben er meteen op afgegaan en bij joran me broek uitgetrokken omdat ik de man wil zijn die Joran een Angry Pirat wil geven. Ik kom dus klaar in zijn oog en schop hem tegen zijn schenen waarop hij met een hand op zijn oog hinkelend weghuppeld. "ARRR AAARRRR" hoor ik hem nog zeggen. Terwijl de...
                          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

                          Comment


                          • #28
                            [QUOTE=Mohr;707516][QUOTE=Fitness-maniak;707367]Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500. die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....een dode peruaanse vrouw liggen dit kon maar 1 ding betekenen was joran van de sloot in de buurt? maar die zat toch vast? ik zag wel iemand lopen die qua postuur op hem leek en toen ik hem naschreeuwde draaide hij zich om. waar wat nu? is dat niet... Peter R. de Vries? Wat doet hij hier en waarom heeft hij een vuilniszak bij zich? Ik loop op hem af en ik spreek hem aan. Hij draait zich om maar het is, het is... ERIKA TERPSTRA!!! WTF? wat moet jij hier? erika antwoord dat ze brood in haar zak heeft zitten en zometeen de hertjes gaat voeren. Terwijl ze redelijk aangeschoten verder wankelt hoor ik in de verte dat Joran van der sloot neer was gestoken door een peruaanse vrouw die zijn ontsnapping toevallig zag, ik ben er meteen op afgegaan en bij joran me broek uitgetrokken omdat ik de man wil zijn die Joran een Angry Pirat wil geven. Ik kom dus klaar in zijn oog en schop hem tegen zijn schenen waarop hij met een hand op zijn oog hinkelend weghuppeld. "ARRR AAARRRR" hoor ik hem nog zeggen. Terwijl de administrator bericht heeft gekregen dat er niet genoeg ruimte is op het forum voor dit soort topics en een urgent verzoek heeft ingedient bij de moderators om snel een eind te maken aan deze onzin. Tenzij.....
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                            Comment


                            • #29
                              Na lang wachten besloot ik om vandaag eens te gaan nadenken over wat ik met mijn vakantiegeld zou gaan doen. met die gedachte liep ik vandaag in de stad en zag ineens een sexshop waarop ik bij mezelf dacht dat dit toch niet zo een goed plan was. Ben vervolgens naar de schoenenzaak gelopen, met in mijn gedachten dat ik nu in de gym zou moeten trainen dan hier wat staan rond te lummellen dus besloot ik terug te lopen naar de sexshop. Fock het trainen en Fock het opblaasbare schaap dat ik daar zag. Ik sta daar dus met mijn lippen geplakt tegen de vitrine en begin heftig te hijgen waarop de winkelier naar buiten kwam met een giga dildo in de aanslag. hij schreeuwde tegen me dat als ik niet snel opmieterde, hij me die dildo me oor in zou duwen todat ik vanzelf weg zou gaan of anders zou die hem in me aars proppen. Dat sprak me wel aan. Vandaar dat ik bleef staan, waarna een eenhoorn voorbij kwam huppelen en aan me biceps voelde. Dit vond ik geil en de winkelier bood mij een sigaret aan en ik stopte deze in mijn aarsh. Met als gevolg een geurige rookerige scheet. Net toen dat hete blondje voorbij kwam gewandelt met haar super strakke rokje, ze bukte voorover en je zag gewoon dat stringetje roepen "trek me snel uit!" waardoor ik zoiets stoms heb gedaan, echt zoiets stoms zo'n verhaal dat je verteld als je super wasted op café bent en uit miserie dit verhaal begint te vertellen, ik deed dus als volgt: op de bar staan broek naar beneden en me kontgat laten zien waarna iemand een stoelpoot in me ass duwde die er bij me keel weer uit kwam waarna ik de beste man "met de stoelpoot" bewusteloos sloeg en ze ogen eruit sneed met me sleutel van mijn Mercedes e500. die paste bij de auto die ik net vanmorgen opgehaald had bij de dealer. Het vreemde vond ik wel de lucht die in de nieuwe auto hing. Dus na veel gepieker besloot ik om de auto eens te inspecteren en tot mijn verbazing zag ik in de kofferbak....een dode peruaanse vrouw liggen dit kon maar 1 ding betekenen was joran van de sloot in de buurt? maar die zat toch vast? ik zag wel iemand lopen die qua postuur op hem leek en toen ik hem naschreeuwde draaide hij zich om. waar wat nu? is dat niet... Peter R. de Vries? Wat doet hij hier en waarom heeft hij een vuilniszak bij zich? Ik loop op hem af en ik spreek hem aan. Hij draait zich om maar het is, het is... ERIKA TERPSTRA!!! WTF? wat moet jij hier? erika antwoord dat ze brood in haar zak heeft zitten en zometeen de hertjes gaat voeren. Terwijl ze redelijk aangeschoten verder wankelt hoor ik in de verte dat Joran van der sloot neer was gestoken door een peruaanse vrouw die zijn ontsnapping toevallig zag, ik ben er meteen op afgegaan en bij joran me broek uitgetrokken omdat ik de man wil zijn die Joran een Angry Pirat wil geven. Ik kom dus klaar in zijn oog en schop hem tegen zijn schenen waarop hij met een hand op zijn oog hinkelend weghuppeld. "ARRR AAARRRR" hoor ik hem nog zeggen. Terwijl de administrator bericht heeft gekregen dat er niet genoeg ruimte is op het forum voor dit soort topics en een urgent verzoek heeft ingedient bij de moderators om snel een eind te maken aan deze onzin. Tenzij.....de moderators en administrators een gangbang zijn het bouwen en geen zin hebben om dit topic te beëindigen.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                              erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                              Antalya Escort
                              sikis
                              gaziantep escort
                              gaziantep escort
                              İstanbul Escort
                              istanbul escort bayan
                              sisli escort beylikduzu escort bayan
                              antalya escort atakoy escort
                              umraniye escort bayan
                              Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                              Working...
                              X