Ik zoek neset icli

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zoek neset icli

Hallo, hier een ongebruikelijk topic. Ik heb namelijk hulp nodig. Ik zoek Neset Icli. Hij was mijn bovenbuurman toen hij in Den Haag woonde en bij zijn vertrek heeft hij zijn appartement verhuurd.

Helaas zorgen de mensen die van hem huren voor veel geluidsoverlast en dat wil ik met hem bespreken. Hij woonde langs de Dedemsvaartweg, op welk adres zal ik niet zeggen, dat is natuurlijk prive. Hij is geloof ik richting Hengelo verhuisd maar ik weet het niet zeker.

Kan iemand me hier in contact met hem brengen of zeggen waar hij woont en/of traint? Dit is een serieuze oproep, ik ben geen rare stalker of zo. Ik heb echt hulp nodig.

Hij traint bij Kneet, meestal in de morgen. Zie hem echter niet zo heel vaak, meestal 1 x per week. Ik ken hem niet persoonlijk.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Riki @ Mrt. 17 2004,21:31)]Hij traint bij Kneet, meestal in de morgen. Zie hem echter niet zo heel vaak, meestal 1 x per week. Ik ken hem niet persoonlijk.

Grtz
      Komt hij helemaal naar Den Haag toe om te trainen? Of zijn er meerdere Kneet Gyms in het land?

Comment

necit isli heeft een sportschool in wierden hek 1 keer getraint

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X