Geflitst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geflitst

net nu ik al geruime tijd redelijk regelementair aan het rijde ben kom ik te laat op een verjaardag van een kameraad.dus trap nog s effe wat op m'n gaspedaal.en natuurlijk dan wordt je net geflitst.de jarige zij zelf nog als ge langs daar rijd kijk dan uit want daar staan ze te flitsen.dus ik al zo slim van ne andere weg te neme.zijn ze ondertusse van lokatie veranderd en staan ze daar waar da ik langs kom.
    dus lap heb ik het spek nog aan m'n bene.
    reed ongeveer 85 km/h waar je 70 mag.
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

oooooooooooh,daar zou ik me niet druk om maken.

dat is maar 15km verschil en dat zal je rond de 100 euro kosten,nog niet eens volgens mij.

ik heb het wel eens veel bonter gemaakt.

greetz

Comment

yep 47 km tehard vorige week.
      Reed op een weg waar ik 80 mocht en ik dacht dat ik daar 100 mocht niet dus.
      Mijnheer de motormuis achter mij met lasergun kwam mij ff vertellen dat ik 127 reed Echt balen.
      Dat wordt een dikke.
      Groet HERR
      Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

15 km valt inderdaad reuze mee en word lang geen 100 euro hoor tot 10 is het 27 euro en als het goed is word 15 40 euro.
        Maja toch zonde weggegooid geld.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Jullie hebben tenminste nog een auto , ik werd vorige week aangereden , heel de linkerkant weg,nu wordt er gediscuteerd of de wagen wordt hersteld of totall loss verklaard

grtz
          stil growing

Comment

Ja, dat flitsen is echt irritant altijd! Als je een beetje van doorrijden houd ben je toch een hoop geld kwijt aan bonnen...

Helaas is sinds 1 januari ook de radardetector verboden. Die heb ik nu ook niet meer achter de ruit omdat er een boete van 250 euro op staat, dat wil ik toch liever niet.

Maar altijd bezwaar aantekenen natuurlijk. Kijk anders ook op de site van de Tuftufclub over hoe je bezwaar aantekend. Ook een leuke site trouwens.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Koop een stinger.

Ik heb er vorig jaar 1 gekocht kost 850 euro dan heb je een goeie.
              Ik rij 70.000 km per jaar heb het afgelopen jaar geen bekeuring mee binnen gehad. ( voor die tijd kwamen ze regelmatig )

Het is nu wel verboden maar ik heb hem goed ingebouwd atenne achter de bumper en ontvanger in me asbak niemand die het ziet en bij controle trek ik hem zo los.

Comment

Zo'n inbouwdetector kopen he.... alhoewel jullie hem ook niet meer kunnen kopen in nederland... maar d ekostprijs van zo'n ding is snel terugverdiend...

als ik momenteel geld genoeg had, zou ik die ALLANG gekocht hebben... Belgie is ook zo'n apenland op gebied van 'verkeersveilig' flitsen... maw staatskas spijzen...

Nu ja, binnenkort mag de Belgische staat mij onderhouden...
                Da's ook mooi ipv altijd mijn zuurverdiend geld af te pikken...

Comment

al-bij-al vind ik gewoon dat ze serieus aan het overdrijve zijn hier in Belgiê.vind Nederland veel beter op gebied van boetes.
                  je krijgt sneller een boete maar die ligge tenminste niet zo hoog dan in Belgiê.maar ja als ene grote piet het goed vind word het goedgekeurt.als andere kleintjes zoals wij burgers het met alles wat we hebbe afkeure word er gewoon niet naar gekeke en toch de mening van die grote piet.
                  you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Mrt. 24 2004,20:21)]Nu ja, binnenkort mag de Belgische staat mij onderhouden...
                    Da's ook mooi ipv altijd mijn zuurverdiend geld af te pikken...
                    dat kan dus 2 dingen betekenen,Black....

of je gaat een uitkering trekken of je moet achter slot en grendel??

verklaar je eens nader,mijn waarde..........

ben ineens erg nieuwsgierig

greetz

Comment

gege. scherp, arie!

idd boete van 40 euro voor 15km. voor -10km is 28 euro. daar heb ik er genoeg van gehad.
                      1x 52km te snel na correctie. flitsding. 342 eurootjes.
                      nu let ik beter op. rij ook 70.000km per jaar, maar dit jaar nog niet een gehad.

wel dat ik op een k*twijf boste, die knalde namelijk op dr voorganger in de file omdat ze natuurlijk niet oplette. dus kon ik niet meer op tijd stoppen. kreeg ik ff een boete van 181 euro omdat ik tekort afstand had gehouden. ben je helemaal lekker van de pot gerukt.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] ]wel dat ik op een k*twijf boste, die knalde namelijk op dr voorganger in de file omdat ze natuurlijk niet oplette. dus kon ik niet meer op tijd stoppen.
                        gheghe uit dit tekstje blijkt eruit dat jij dus ook niet genoeg afstand hield anders had je het nog kunnen beremmen
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik ga een uitkering trekken, na 6.5 jaar werken...

Ik heb gewerkt voor Philips Hasselt, maar ja, dat is sinds vorig jaar dichtgegaan... Tot nu toe, dus eind volgende maand, kreeg ik nog een uitstapvergoeding... Vanaf mei gaat Black... stempelen zoals ze dat hier zeggen...

Ondertussen zoekt ie wel naar werk natuurlijk, maar ik ga niet op mijn knieen zitten smeken en dat is mijn indruk momenteel dat je mot doen...

Hoop dat dit mezelf nader verklaard...  

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (MR. Muscle @ Mrt. 24 2004,22:49)]
                            ach ik reed vorig jaar 40 km te hard bijna rijbewijs in beslag maar het was dus een heele flinke boete

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 25 2004,09:39)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] ]wel dat ik op een k*twijf boste, die knalde namelijk op dr voorganger in de file omdat ze natuurlijk niet oplette. dus kon ik niet meer op tijd stoppen.
                              gheghe uit dit tekstje blijkt eruit dat jij dus ook niet genoeg afstand hield anders had je het nog kunnen beremmen  

hm. moet er wel bij vermelden: ik reed op de strook die het beste doorreed, en dr schoten steeds autos tussen, dus meer dan 2 autos afstand kon niet, dan zat er al 1 of 2 tussen. dan zou ik stil moeten gaan staan.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X