Wilders: zijn standpunten e.d.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by okidoki71 View Post
    Bumptiebump.....

Anti-PVV-filmpje met kinderen 'walgelijk'

AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders noemt een internetfilmpje waarin kinderen zijn uitspraken herhalen 'walgelijk'.

"Ik dacht dat ik al veel had gezien, maar dit slaat alles," zei Wilders in het tv-programma Uitgesproken WNL
    Met het filmpje willen de makers VVD- en CDA-stemmers overhalen niet op hun partij te stemmen om zo de gedoogcoalitie met de PVV wind uit de zeilen te nemen.
    Het spotje is gemaakt door Dana Nechusthtan, die eerder de serie Dunya en Desie maakte.
    Wilders zegt het vooral erg te vinden voor de kinderen, die worden ingezet voor een politiek doel.

filmpje:

YouTube - TegenStemWijzer - Vrijheid

Geniaal....
    slecht filmpje, waarom niet stemmen op cda of vvd omdat wilders deze uitspraken heeft gedaan ? ongegronde reden , lame filmpje en ik zie het nut ook niet echt in van die kinderen aangezien het "bedacht" is door iemand anders aangezien kinderen dit totaal niet bevatten in enge/ruime zin.

Kortom ik vind het een een laffe truuk om sympathie van de kijker op te wekken door het uit te voeren met kinderen, getuigt enkel van het onkunnen van de redacteur.

Comment

eensch. Filmpje slaat nergens op. Alsof kinderen weten wat er speelt en er een mening over kunnen vormen. Ze zijn gewoon geïndoctrineerd door hun ouders en andere volwassenen om te zeggen wat de volwassene in kwestie ook vindt.

Comment

De inhoud van dit filmpje is niets meer of minder dan ander reclame materiaal. Je denkt toch ook niet dat dat pindakaas etende jongetje werkelijk boer of schaatser wilde worden?. Maar mensen die nu nog op de PVV stemmen, geloven werkelijk in sprookjes dus het zou maar zo waar kunnen zijn. Het gekke is dat die kinderen waar iedereen hier zo mee begaan is, de godganse dag deze onzin in hun oortjes krijgen te verwerken. Je heeft gelijk, die kinderen weten niet welke onzin ze uitkramen. Die onzin komt uit de mond van onze grote blonde Geert, dat is een ding wat zeker is. En zo ook de stemmers met hem en voila, hun en onze kinderen dus ook. Kinderen roepen dit soort "onzin" al in de wandelgangen op school, zonder enige waarde, dit is wat Wilders bereikt heeft en het filmpje is niets anders als een spiegel die hem en zijn stemmers word voorgehouden. Dus geniaal filmpje......
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

+1 okidoki71.....idd geniaal bedacht.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

De inhoud van dit filmpje is niets meer of minder dan ander reclame materiaal. Je denkt toch ook niet dat dat pindakaas etende jongetje werkelijk boer of schaatser wilde worden?. Maar mensen die nu nog op de PVV stemmen, geloven werkelijk in sprookjes dus het zou maar zo waar kunnen zijn. Het gekke is dat die kinderen waar iedereen hier zo mee begaan is, de godganse dag deze onzin in hun oortjes krijgen te verwerken. Je heeft gelijk, die kinderen weten niet welke onzin ze uitkramen. Die onzin komt uit de mond van onze grote blonde Geert, dat is een ding wat zeker is. En zo ook de stemmers met hem en voila, hun en onze kinderen dus ook. Kinderen roepen dit soort "onzin" al in de wandelgangen op school, zonder enige waarde, dit is wat Wilders bereikt heeft en het filmpje is niets anders als een spiegel die hem en zijn stemmers word voorgehouden. Dus geniaal filmpje......
            dat zie je fout in mijn ogen, het gaat enkel voor mij om het feit dat je geen kinderen gebruikt voor sympathisering dat is namelijk mis.

Zal een voorbeeld geven als je een film wil maken jegens bezuinigen, dan zou je het dus goed keuren door een propaganda film te maken waar een klein kind bijvoorbeeld zou zeggen "ik heb honger, Papa heeft geen werk meer " of iets in die trant.

Men zou zich aangetrokken voelen door het filmpje maar feit blijft gewoon dat het sympathiserende effect van kinderen groter is en dat te gebruiken voor politieke doeleinden vind ik gewoon een kwalijke zaak

Comment

Groot verschil tussen een jochie peter van de hoogeband te laten spelen om pindakaas aan de man te krijgen. Of kinderen te indoctrineren en politieke uitspraken te laten doen om stemmen te krijgen. Die kinderen zeggen niet wat Wilders zegt, maar een gekleurde interpretatie die hun ouders over Wilders hebben.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Groot verschil tussen een jochie peter van de hoogeband te laten spelen om pindakaas aan de man te krijgen. Of kinderen te indoctrineren en politieke uitspraken te laten doen om stemmen te krijgen. Die kinderen zeggen niet wat Wilders zegt, maar een gekleurde interpretatie die hun ouders over Wilders hebben.
                De kinderen in dat filmpje lezen gewoon vanaf de autocue en zijn zeker niet geindoctrineerd zoals jij dat zo mooi aangeeft, dus ja, precies zoals dat jochie met z'n pindakaas......zie: wat houdt reclame in?

De kinderen op de schoolgangen echter papagaaien Wilders wel degeliijk wat hij met z'n blonde haardos loopt te vervloeken in de media...
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

dat kinderen dingen napraten is natuurlijk niks nieuws. In dat opzicht vind ik het wel een grappige spiegel. Kinderen praten echter inderdaad wel meer hun ouders na dan een politiek figuur.

Aan de andere kant ben ik geen fan van dit soort 'anti reclame' En verlagen de initiators zichzelf tot het niveau van degene die ze verfoeien.

Kinderen inzetten voor een politieke agenda vind ik ook op zijn minst bedenkelijk. En is in mijn ogen echt wel anders dan een kind inzetten voor een pindakaas reclame.
                  Fear is the mind killer

Comment

Blijf okidoki71's standpunt erg sterk vinden. Ben het met hem eens je creëert uiteindelijk een bepaald soort volk. Komt voornamelijk omdat je er mee wordt lastig gevallen.

Weet de titel van de onderzoeken niet meer.......maar heeft met marketing en programmeren te maken.

Elk kind kent onderstaande figuur. Elk kind weet dat roze voor meisjes is en blauw voor jongetjes. Aangeboren of aangeleerd ? De staat op dit moment is ook erg negatief, wat verwacht je van je volk, dat die optimistisch gestemd is ?

We like it

Comment

Aan de andere kant ben ik geen fan van dit soort 'anti reclame' En verlagen de initiators zichzelf tot het niveau van degene die ze verfoeien.
                      Ben blij dat in ieder geval één iemand dit opmerkt. We gaan Amerika achterna, binnenkort is het nooit meer reclame voor de eigen partij, maar alleen nog maar reclame om de andere partij zwart te maken.. Beetje triest, op deze manier campagne voeren.

Comment

Ik vind het filmpje precies doen waarvoor het gemaakt is: het schockeerd. En dus slaagt het in zijn doel;..dus goed filmpje. Of je het er mee eens bent is een 2de.

Persoonlijk verfoei ik geert wilders om zijn domme uitspraken,..maar dat doe ik ook bij al die allochtonen waar ik op een negatieve manier mee te maken krijg in mijn directe omgeving.
                        Marrokanen die mijn ouders lastig vallen, 5 turken die deze week met z'n allen 1 persoon in elkaar trimmen bij mijn gym, somalier die deze week een buschauffeur in mijn route neersteekt etc etc. Ik kan door blijven gaan.

En ik hou mezelf voor dat dit excessen zijn en dat er net zoveel nederlands tuig is als autochtonen. Maar als ik eerlijk ben is dat helemaal niet waar. mijn ervaring is iig niet zo.
                        Ik vind Geert Wilders te extreem maar hij komt iig zijn woord na. Het liefst had ik op een minder extreme partij gestemd maar die wel wat aan dit probleem doet, maar die is er niet. VVD zingt al lang voor Bolkenstijn een rechts toontje maar als puntje bij paaltje komt, doen ze niks.

Ik woon in een grote stad en ik denk dat de ervaringen hier iets anders zijn dan die in een dorp. Maar mensen voelen zich minder veilig. Een maand geleden was een vriendin van mij lastig gevallen door 4 marokkanen toen ze na tennistraining naar huis fietste. Zij voelt zich gewoon minder veilig.

Ik twijfel er niet over dat er met allochtonen meer problemen zijn dan met autochtonen. Alleen de vraag is wel of je dit op harde hand moet oplossen. Werkt dat wel? Gedragen de allochtonen zich niet zo omdat de integratie slecht is? moeten we daar niet meer in investeren? Als ik nergens aangenomen werd en altijd met de neus omhoog aangekeken werd, zal ik me ook agressiever gaan gedragen.

Dus ja, ik ben soms geneigd om voor wilders te kiezen. Maar de vraag blijft of je dan niet de baby met het badwater wegflikkerd.
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Laten we eens bekijken wát dit kabinet doet en dan pas er over praten. Als het allemaal kut is, zijn ze over 4 jaar toch weer weg? Als je het aan mij vraagt zal Rutten 1 Nederland er beter bovenop helpen dan al die andere Balkenende kabinetten.
                          Bone is for the dog, meat for the man.

Comment

Ik vind Geert Wilders te extreem maar hij komt iig zijn woord na
                            Waarop baseer je dit? Misschien op zijn lange tijd in de oppositie waarin hij de meest belachelijke voorstellen deed? Niet al te moeilijk om je woord op deze manier na te komen, niet?

Comment

@ Bilo
                              Zulke uitspraken ben ik niet van je gewend. Ben "blij" dat je nu ook inziet dat de multiculti samenleving niet is wat de linkse partijen voorspiegelen.

@ Topic
                              Verder vind ik Wilders een goed politicus, maar eerder een botte bijl dan een geschikte regent. Hij heeft veel leuke ideeën, maar als we kijken wat daar nu werkelijk van te maken valt... Dat valt tegen.

Het nationalisme wat weer een beetje in zwang is gekomen, vind ik een goede zaak. Men mag best trots zijn op Nederland. Snapte dat gezeik op JPB ook niet toen hij met de "VOC-mentaliteit" kwam. We waren godverdomme het eerste land met een NV, we waren een van de machtigste landen ter wereld. Ja, natuurlijk waren er zaken minder kosjer, maar dat is altijd een uitvloeisel van succes. De grootsten ter wereld zijn nooit 100% kosjer.

Het probleem wat ik vooral heb met Wilders is zijn economisch programma dat rechtstreeks van de SP-site had kunnen komen. Het is onhaalbaar, en nota bene onwenselijk.

Het wordt tijd dat mensen beseffen dat de overheid niet de uitkomst is voor alles, zeker niet voor pensioenen e.d. Wat mij betreft gaat de hele AOW het raam uit. De overheid moet, waar mogelijk, een rol als toezichthouder hebben, en niet de rol van een agent op de markt.
                              Daarin is de VVD absoluut veel beter qua standpunten. Het bezuinigen op kennisbeleid (boetes e.d.) is dan weer te stupide voor woorden, tenzij je richting de VS wilt gaan qua schoolopzet. Consequentie daarvan is echter wel dat je een hoop belastingverlagingen moet doorvoeren wil je dat systeem overeind krijgen en houden: het geld is er anders gewoon niet voor.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik vind dat de regels in het algemeen strenger moeten worden voor zowel allochtonen als autochtonen. Al het tuig in de gevangenis en als ze vrij komen hopen dat ze hun lesje hebben geleerd en anders gaan ze weer net zo goed de bak in. Maar het moet wel fair gaan, dus als 2 mensen aan het vechten zijn moet het niet zo zijn dat het slachtoffer ook de bak in gaat, maargoed dat is dan ook weer lastig om uit te zoeken soms wie slachtoffer en wie dader is
                                ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X