Dvd-tje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dvd-tje

Hallo guys voor degene met een DVD brander en nieuwsgroepen toegang: Vanavond wordt in alt.binaries.ftn de nieuwe dvd van Markus Ruhl gepost (zoek op Ruhl)
    http://www.ftnforum.nl/viewtopic.php?p=110059#110059

Kom niet met vragen aan hoe het een en ander werkt, zoek dat zelf even uit .......

Markus komt trouwens ook naar de beurs komend weekend!
    145 kilo spier of zo! Soort Ariekanarie, maar dan anders!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Apr. 21 2004,23:12)]Markus komt trouwens ook naar de beurs komend weekend!
      145 kilo spier of zo! Soort Ariekanarie, maar dan anders!  
      ik vind het leuk dat je vertrouwen in me hebt,symmetry,maar ik denk dat alles aan markus 3x zo groot is als ik.(bijna alles dan )

ik heb nog heel wat jaren en spuiten te gaan voordat ik zijn veters vast mag maken.

greetz

Comment

Tegen die tijd maakt hij onze veters vast..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

...Tijdens het dotteren...
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 22 2004,09:40)]Tegen die tijd maakt hij onze veters vast..

Greets...
            stil growing

Comment

Heb geprobeerd dit te downloaden maar lukt me niet, ik krijg volgende melding Rar files zijn unknown format or damaged.
              Heeft iemand dit kunnen downloaden en unrarren???
              CU

Comment

Yup gedowned en gebrand dvd was goed. Je moet de rar files herstellen met de par files die erbij gepost zijn (programma quickpar).

DVD was wel ok, Markus is huge (evenals zijn vriendin)

Comment

Heb het geprobeerd met die parfiles maar was onvoldoende,denk dat het komt omdat ik aangesloten ben bij een belgische provider nl Telenet en de film stond op een nederlands forum, heb nog geprobeerd bij een vriend van me met een andere provider maar lukte ook niet alle rars stonden er bij ons onvolledig op.
                  Zou het mogelijk om die te kopieren voor me en op te sturen eventueel tegen betaling of ruilen ,ik heb de film van Ronnie Coleman liggen "unbelievable".
                  CU

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X