Autotje (honda prelude)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Autotje (honda prelude)

Ik ben van plan te gaan kijken voor een honda prelude. Vind het zelf de mooiste wagen die er is. Maar ik weet ook dat de kosten en dan vooral reparatie enorm duur zijn. Heeft misschien niemand ervaring met deze auto (1992-1996)
    ik sluit wel een plaatje bij. Weten jullie tenminste waar ik het over heb
    I live to end the game

mooie auto's zoals je zelf zegt duur in aanschaf duur in onderhoud. moeilijk onderdelen te krijgen afgezien van origineel.
    alu blok is toch wel gevoelig. goed warm rijden voordat je gaat scheuren.
    kijk naar de droogheid van het blok en hoe snel de auto warm is. kijk of het koelwater nog schoon is geen mayonaise in het potje!
    koop hem met bovag garantie.
    verder een prima auto als je geld hebt
    groeten

Comment

geld zit wel knor. Dit is een 2.3i 4WS. Het is geen bovag garage, maar wel 1 met N.A.P... Het is al moeilijk zoeken naar deze auto gezien er niet zo heel veel van zijn. Daarom moet ik ook ver van huis gaan kijken.
      I live to end the game

Comment

laat hem anders ff keuren bij een bovag garage kost je een paar euro maar dan zit je goed
        en loop je zo min mogelijk risico's
        wil de garage houder er niet aan mee werken dan weet je ook genoeg.

Comment

weet niet hoeveel je te besteden hebt maar er staan echt paar mooie ludes te koop die al helemaal uitgebouwd zijn voor rond de 10000euro en dan heb je de v-tecs dus lekker snel. Maar rij zelf ook honda en zijn gewoon superautos!!!
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

bv deze een 94 met 94000km alles erop en eraan. vraagprijs 8500
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

knappe bak.en das nu s mooi opgetuned en niet overdreve.
              you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

ze blijven net he dino  
                die bak van mij is/word dan uit '93 106.000km en 7750euro.
                Vind het wel een nette prijs. Wil zelf geen vtec nemen, omdat ik bang ben dat die teveel zijn afgeragt. Bijna overal waar ik kijk (op internet dan) zijn ze of de foute kleur, of veel te veel km's. Voor deze moet ik dan ook helemaal naar harderwijk om te kijken, terwijl ik zelf in spijkenisse woon.

I live to end the game

Comment

Spijkenisse? waar train je dan?
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

aad de hoog
                    I live to end the game

Comment

Cool, daar heb ik ook wel eens getraint en vrienden van mij trainen er nog... ze hebben daar wel een goed krachthok
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

klopt hoe lang heb je dr getraind dan? En waar train jezelf nou dan?
                        I live to end the game

Comment

Train zelf bij delta sport omdat ik hier bijna naast woonde... maar daar kijken ze nu wel een beetje raar, omdat ik wel erg hard groeide
                          Ik heb maar een paar keer bij aad getraint, dan ging ik ff met een vriend mee

Comment

ik ken ook wat mensen die bij delta gaan. Ben nog aan het twijfelen geweest tussen de 2, maar denk dat ik gewoon bij aad blijf.
                            I live to end the game

Comment

Hele mooie wagens. Zou er zeker ff een ANWB-keuring tegenaan gooien, kost je 250 euro maar dan weet je exact wat je koopt.

Persoonlijk hou ik het bij Alfa natuurlijk...

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X