Fans hier van het superheroes genre?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fans hier van het superheroes genre?

Films of tv? Zoals bijvoorbeeld batman etc
    Of houdt er iemand van anime?
    You can not become LEGenDArY without Legday

Ik hou wel van Marvel stuff. X-Men en Spiderman enzo.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Quentin tarentino, waargebeurde verhalen, mafiafilms, gevangenisfilms en series vind ik ook relaxed om naar te kijekn.

Er is er net 1 begonnen met james belusci, is van de maker van de sopranos(wat de beste serie is allertijden)
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

superman, mooi lichaam

Comment

Er zijn recentelijk twee mooie superheroes animaties gestart. Als er interesse is kan ik de eerste eps posten?

- Avengers
          - Young justice
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Films of tv? Zoals bijvoorbeeld batman etc
            Of houdt er iemand van anime?
            Oude Marvel comics ja. Sinds DC het overgekocht heeft en allerlei tekenfilms uitbrengt van de oude helden is het niks. Allemaal voorspelbare soepsappige onzin series. De films kijk ik wel naar, maar zijn geen blockbusters waar ik gespannen op zit te wachten. Haal ze wel een keer uit de budgetbakken.

Anime volg ik al bijna 10 jaar. Sinds het bedrijf Manga Ninja Scroll en Akira uitbrachten in Nederland. En daarna elke week tig series volgen zodra ze in Japan uitgezonden zijn.

Comment

Anime List | GoodAnime
              lading series die online bekeken kunnen worden.

Comment

1e & 2 e Wereldoorlog docu's.
                There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

2e wereld oorlog. Love it. Heb zo'n beetje elke film en docu die er van is
                  En daarnaast allerlei fantasy shizzle.
                  En kung fu films van de Shaw Brothers
                  En samurai films uit japan... heb zo'n verzamel box van The 7 Samurai en meer.

Comment

heb laatst m'n handen weten te leggen op 'In Stahlgewittern' van ernst Junger...Great!!!!!!!..is dan wel een boek...maar 'n juweeltje.
                    There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Boeken lees ik alleen oude occulte, filosofische en psychologische werken met af en toe wat dungeons en dragons tussen door als afwisseling.

Comment

Aleister C. fan?

Comment

geen fan, maar heb wel al zijn werken. ik idoliseer niet snel iemand.

Comment

Ik zou dat boekje van Junger eens overwegen....Ned.vertaling is getiteld ;"oorlogsroes".heb zelden zo'n gedetailleerd verslag van de oorlogsgruwelen gelezen.(1e WO wel te verstaan)

Comment

WO1 is onderschat. Als de Duitse keizer niet "verdween" en Duitsland niet 1 grote beerput was geworden zou er ook geen WO2 zijn geweest.

Maar nederlandse vertalingen?! Nee dank je. Gaan me haren recht overeind staan zo rampzalig is dat altijd. Daarnaast is nederlands op zich een zeer irritante taal om iets in te moeten lezen. Nederlandse boeken weiger ik daarom te lezen. Zelfs op school al toen er boekverslagen gemaakt moesten worden nam ik de 1 gewoon op de koop toe. Geef maar de engelse of duitse versie waar het oorspronkelijk verscheen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X