Eigen zaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eigen zaal

Ben nu ver afgestudeerd en doe mijn stage. Vanaf juli dus echt gaan werken. Spijtig genoeg kan ik me niet voorstellen dat ik zo'n kantoorjobje de rest van leven zou willen doen.
    Heb al sinds een tijdje soms zo eens de fantasie om later, binnen x jaar, zelf men eigen zaal te openen... Ik zie die zaal dan eerder zo als een hardcore zaal zonder al te veel tierlantijntjes maar met deftige, ouderwetse toestellen en een hele hoop vrije gewichten en dumbells. En nog een klein vechtsportzaaltje erbij ook als dat kan. (iets zoals in Ronnie Coleman's film voor wie hem gezien heeft).

Spijtig genoeg zal dit eerder bij een droom blijven denk ik. Om zo'n zaakje op te richten heb je aardig wat kapitaal nodig. En er zijn al zoveel fitnesszalen en ik denk dat de meeste mensen nog altijd kiezen voor een sjiek complex mét bijhorende tierlantijntjes(sauna, mooie douches, mooie cafetarie, blinkende toestellen, kadertjes aan de muren,...)...

Zijn er hier eigelijk eigenaars van een eigen fitnessruimte?(kweet dat er vroeger eentje was die zijn eigen zaak juist geopend had ofzo...)

greetzzz
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Sammy heeft een eigen toko toch?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

en nog iemand had toch een sportschool geopend in duitsland had ie geodkoop kunne huren van een vriend ofzo weet niet meer wie.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Was Wil meen ik maar of dat is door gegaan..

Greets...

Comment

idd sammy heeft zijn eigen sportschool. Ik en mijn trainingsmaat zijn daar ook regelmatig over bezig voor een eigen sportschool te beginnen, op de fibo hebben we ook eens rondgekeken wat betreft toestellen en prijzen maar denk dat ik eerst de lotto zal moeten winnen.

grtz
          stil growing

Comment

Yep, idd die prijzen van die toestellen. Echt wel niet te doen. Ik had vroeger nooit gedacht dat die zo duur waren. Je moet al over een enorm startkapitaal beschikken vrees ik om op te starten: eerst een geschikte zaal, en dan alle toestellen... en dan hopen dat alles goed draait...

Tzal wel een droom blijven zoals ik er zovele heb

greetzzz
            The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Dromen moet je houden vind ik.
              Zou natuurlijk wel heel leuk zijn als je één of meerdere dromen zou kunnen verwezelijken.

Greets...

Comment

over die toestellen maak ik me zo geen zorgen tenslotte kan je deze leasen tegen elke mogelijke formule, met onderhoud zonder onderhoud. Je moet een geschikte zaal vinden, waarschijnlijk nog verbouwingswerken doen, douches installeren,enz..
                Het zijn die eerste maanden dat je moet kunnen overbruggen dat het moeilijkste zijn denk ik, misschien dat sammy hier enige uitleg kan geven.

grtz
                stil growing

Comment

@Cur: klopt zeker. Heb veel dromen(teveel) maar ben nog jong en wil er zeker nog n paar realiseren voor ik voor eeuwig een dutje ga doen

@Snipke: Ik vrees vooral het succes, of dan vooral het ontbreken van succes. Er zijn al zoveel zalen. En voor het ogenblik is fitness vrij populair maar kan binnen 5jaar hele andere situatie zijn (alhoewel ik denk dat fitness nu toch wel min of meer een blijvende waarde geworden is).
                  Maar dit geldt natuurlijk voor elke zaak die opgericht word hé. Zelfstandige worden is altijd een stap in het duister hé...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 07 2004,18:49)]Was Wil meen ik maar of dat is door gegaan..

Greets...
                    wil de bras ja. maar we hebben niks meer van hem gehoord. we zouwen een feesie houwen toch?

@agrhan: open jij nou ff zo'n schooltje, dan kenne wij mooi een feesie bouwen. arie zorgt voor de 'bollen' gege.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Mei. 08 2004,01:25)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 07 2004,18:49)]Was Wil meen ik maar of dat is door gegaan..

Greets...
                      wil de bras ja. maar we hebben niks meer van hem gehoord. we zouwen een feesie houwen toch?

@agrhan: open jij nou ff zo'n schooltje, dan kenne wij mooi een feesie bouwen. arie zorgt voor de 'bollen'  gege.  
                      de bollen zijn 'on me'!

ik heb wel zin in een leuk feessie hoor...........heb al een tijd niet meer goed ge-party'd dus hou me aanbevolen!

greetz

Comment

Als het echt een droom van je is, zal ik er wel onderzoek naar doen. Marktonderzoek etc. en kijken naar de mogelijkheden (ik zou zelf neit weten hoe dat werkt)

Denk dat velen heir, en mij daarbij het de leukste baan zou zijn die er is.
                        I live to end the game

Comment

Ik denk dat het juist geen leuke baan is, collega's! Je werkdagen zijn in de regel van 9:00 - 22:00. Elke dag aan beginners weer hetzelfde uitleggen. Het is een bedrijf, dus heb je personeel nodig.... Wie zei ook alweer tegen z'n concurrent: 'ik wens je veel personeel toe'! Je moet je administratie (laten) doen, je werkt 6 a 7 dagen in de week én je wilt zelf nog even trainen! Misschien dat Sammy dit ie**************** negatieve beeld kan ontkrachten, maar het lijkt mij niks!
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Veel eigenaren klagen ook dat ze niet aan trainen toekomen..

Greets...

Comment

Ik vind het wel meevallen met het aantal fittnes centra.
                              Er zijn zowieso weinig echte hardcore gyms in NL, ik denk dat dat best gaat lopen. Ook als ik naar de toekomst kijk denk ik dat uiterlijk en sporten alleen nog maar belangrijker wordt.

Ik woon in NL, maar loop momenteel een aantal dagen per week stage in Antwerpen. Ik heb daar een appartementje in de stationsbuurt (midden in het centrum)en ik denk dat er wel 6 fitnesscentra binnen een straal van een kilometer bij mij in de buurt zijn, maar in NL is het anders!

Bovendien kun je een aantal mede eigenaren aanstellen, waardoor je zelf niet heel de dag 7 dagen per week in de fitness hoeft te zijn. En als het dan goed met je sportschool hoef je zelfs misschien nog maar 1 keertje per week langs te komen en heb je je eigen mensen die daar dan werken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X