Afmaken die hande;?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Ik heb zelf een aantal jaar in Rotterdam-Zuid gewoond. Toen ik er ging wonen, stemde ik PvdA, toen ik er wegging op de CP.
    Inderdaad wel een verschilletje

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      Bij ons ligt het probleem bij busstation zuid Agent lijn 300 gaat van bijlmer naar Haarlem station.

vandaag '' toevallig '' was er zelf bij dat ffies melden dus niks media.
      controleurs stappen bus in en vragen om vervoersbewijs, jongen doet moeilijk want hij had natuurlijk niet ingechekt (kan in deze bus omdat je 3 ingangen hebt).
      krijgt ruzie met controleur en er ontstaat een akkefietje, ontstaat een worsteling met wat duw en trekwerk en politie stond al snel klaar om deze af te voeren.
      gaat hierbij om een Marokkaanse jongen.

Niet inchecken is risico van het vak om het niet te doen en accepteer dan dat als je gepakt word dat je dan moet betalen.
      Hahaha, ik zou het zelfde hebben gedaan. ik heb ook vaak ruzie met agent gehad. zoals gisteren werd ik gepakt kreeg ik een boete. en accepteerde het niet te betalen. want zat op de fiets zonder lichten. die waren blijkbaar gestolen. ik zat op de fiets en zag andere mensen van nederlandse afkomst langs fietsen zonder aangehouden te worden. en die ene mevrouw zei ook tegen mij van ''doe je ook mee aan die raare feesten'' dus ik wist gelijk dat het een van die... ik praat er niet meer over.
      Last edited by beat-boxer; 09-02-2011, 22:56.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
        80% van dat rattenvolk is zo nickelsonjas, petje, tasje opgeschoren kutkop, stinklucht, en een grote mond Maarja leer dr wel mee leven.
        hahaha, zag laast een hollander met een nickelson jas. xD

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Hahaha, ik zou het zelfde hebben gedaan. ik heb ook vaak ruzie met agent gehad. zoals gisteren werd ik gepakt kreeg ik een boete. en accepteerde het niet te betalen. want zat op de fiets zonder lichten. die waren blijkbaar gestolen. ik zat op de fiets en zag andere nederlanders van nederlandse afkomst langs fietsen zonder aangehouden te worden. en die ene mevrouw zei ook tegen mij van ''doe je ook mee aan die raare feesten'' dus ik wist gelijk dat het een van die... ik praat er niet meer over.
          YouTube - Wegmisbruikers Turk Flipt Helemaal..!!

Deze wouten konden van te voren niet zien wie er in reed, maar kijk is waar de bestuurder hun TOCH nog voor uitmaakt? ondanks dat hij fouten maakte.
          Wij worden al snel racist genoemd terwijl er voor sommige dingen gewoon redenen zijn
          Elke nederlander zou nu ook genaait zijn.
          Last edited by Maasproductions; 09-02-2011, 23:00.

Comment

Maar over die pedo Robert M die meer dan 50 kinderen heeft verkracht, word er niet meer zoveel over gezegt. zo een persoon heeft pas iets ergs gedaan!
            niet iemand die flipt. iedereen is wel is boos geworden om een boete!
            Last edited by beat-boxer; 09-02-2011, 23:09.

Comment

Wel bij de les blijven beat boxert en niet afdwalen,dat is weer een geheel ander onderwerp!
              Trouwens ben je al klaar met werken,of doe je maar 2 uurtjes per dag.

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                Wel bij de les blijven beat boxert en niet afdwalen,dat is weer een geheel ander onderwerp!
                Trouwens ben je al klaar met werken,of doe je maar 2 uurtjes per dag.
                wat andere onderwerp? als het een turk was geweest was het gelijk een probleem. Kijk over zulke dingen word er niet meer gepraat zoals wat ik net zei!

Comment

wat andere onderwerp? als het een turk was geweest was het gelijk een probleem. Kijk over zulke dingen word er niet meer gepraat zoals wat ik net zei!
                  Ik weet niet wat je nou allemaal lult maar dat is ook een hele chaos geweest iedereen was boos en stond ook dik in de krant dus kom aub niet met die achterlijke gedachtes

Comment

Kut kinderen niets beters te doen
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Maar over die pedo Robert M die meer dan 50 kinderen heeft verkracht, word er niet meer zoveel over gezegt. zo een persoon heeft pas iets ergs gedaan!
                      niet iemand die flipt. iedereen is wel is boos geworden om een boete!
                      Die mag ook kapot.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                        Politiek doet er niks aan vriend haaha.
                        Ja pvv durft wat te zeggen maar de rest allemaal schijtlijsterd.
                        gast jij bent fokking dom,

a ja het is waar dat groot deel van marokaanse jeugd in aanraking komt met justitie

antwoord: dat ligt niet aan marokanen, fucking nerd het probleem ligt veel dieper geworteld. Vraag af waarom dit zo is en je komt op het antwoord dat ze het "gevoel" hebben geen toekomst te hebben, dit neem je enkel weg door mensen op te leiden.

feit is dat het gewoon erg moeilijk is voor ouders die niet nederlands zijn, hun kind de nederlandse taal etc leren dus deze kinderen beginnen al met 1-0 achterstand.

niet zoals geert wilders dom weg roept alle buitenlanders het land uit en wat betreft de pvv het is gewoon een populstische partij zonder oplossing en domme mensen zoals jij trappen daar in.

als sidekick zal ik eerlijk zijn en heb ik zowieso al een slechte indruk van jou mbt tot het feit van je anti semitistische opmerkingen tot joden.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                          Ik weet niet wat je nou allemaal lult maar dat is ook een hele chaos geweest iedereen was boos en stond ook dik in de krant dus kom aub niet met die achterlijke gedachtes
                          Wat achterlijke gedachtes. meeste van jullie zijn ziek in jullie hoofd! HIJ HEEFT MEER DAN 50 KINDEREN VERKRACHT! stel dat het jou kind was geweest zou je niet zo praten. met je achterlijke gedachtes. tering leijer..
                          Last edited by beat-boxer; 09-02-2011, 23:31.

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post

a ja het is waar dat groot deel van marokaanse jeugd in aanraking komt met justitie

antwoord: dat ligt niet aan marokanen, fucking nerd het probleem ligt veel dieper geworteld. Vraag af waarom dit zo is en je komt op het antwoord dat ze het "gevoel" hebben geen toekomst te hebben, dit neem je enkel weg door mensen op te leiden.

feit is dat het gewoon erg moeilijk is voor ouders die niet nederlands zijn, hun kind de nederlandse taal etc leren dus deze kinderen beginnen al met 1-0 achterstand.

niet zoals geert wilders dom weg roept alle buitenlanders het land uit en wat betreft de pvv het is gewoon een populstische partij zonder oplossing en domme mensen zoals jij trappen daar in.

als sidekick zal ik eerlijk zijn en heb ik zowieso al een slechte indruk van jou mbt tot het feit van je anti semitistische opmerkingen tot joden.
                            Eindelijk die iemandt er wat overzegt! want why the fuck zou geert wilders nou helemaal naar amerika vliegen om een moskee te laten stoppen met bouwen! omdat marokkanen iets slechts hebben gedaan! neej het is gewoon een kk flikker.
                            klaar
                            Last edited by beat-boxer; 09-02-2011, 23:34.

Comment

Hey beatje boxert,wat voor werk doe je als je al klaar bent in +- 2uurtjes?

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post

Jongens hier hebben we hem hoor eindelijk zo linkse klootzak he he zat te wachten waneer je nou eindelijk een keer zou komen met je bijdehande praatjes maar je zit er helemaal naast dat kan ik je wel verklappen!
                                Het gaan om de groepsdruk dan doet iemand veel meer dan dat die alleen is
                                je ziet het toch op dat filmpje stoer doen voor die camera enz kom mij nou niet vertellen hoe het zit nerd ik woon hier en ik weer het precies hoe het gaat. Jij zit ergens in een boerendorp waar je nog nooid een buitenlander heb gezien en luisterd naar de media en trek je conclusie je moet het in de realiteit mee maken pikketrekker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X