Afmaken die hande;?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lol, ik denk het toch niet zo onschuldig was als ik dacht: SpitsNieuws : Tien extra arrestaties om filmpje Gouda

Echter vind ik nog steeds dat dit geen reden zou mogen zijn om een statement in te nemen over een deel van de bevolking.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
      Je ziet en je krijgt te zien wat je zelf graag ziet. Hiermee bevestig je ook dat je gewoon klakkeloos aanneemt dat er daadwerkelijk een fiets gestolen wordt, terwijl ze misschien wel bij elkaar in de klas zaten. Blijkbaar had ze geen angst en was het een bekende. .

Ik geef onmiddellijk eerlijk toe dat ik (en waarschijnlijk de meeste anderen) zo niet naar het filmpje hebben gekeken. Ik heb het dus nu opnieuw bekeken met jouw gezichtspunt erbij.
      Maar ik zie het niet. Volgens mij is ze wel bang. En volgens mij is het puur getreiter op een foute manier.
      Juist omdat het echt heel vaak zo gaat.Of nog veel erger. Ik weet dat er nu gezegd gaat worden "dat ik dat maar aanneem uit verhalen van anderen" maar dat is helaas niet zo.
      Niet laf bedoeld, maar ik laat dit topic even verder voor wat het is.

Originally posted by adon1s View Post
      Lol, ik denk het toch niet zo onschuldig was als ik dacht: SpitsNieuws : Tien extra arrestaties om filmpje Gouda
      Zag je post pas nadat ik de mijne al had geplaatst.
      Last edited by Beaudien; 11-02-2011, 17:10.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
        Bespottelijk is als je een loonslaaf bent net zoals 1 ieder, schaapjes gedrag, doen wat "normaal" is. Elke dag de wekker horen ff op "snooz" drukken om er ff wat langer in te kunnen blijven, wakker worden en op automatische piloot de dag doorkomen.

ja, als jij zo leeft, is dat wel heel zielig inderdaad. *aait onderhandelen troostend over zijn bolletje*
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
          ja, als jij zo leeft, is dat wel heel zielig inderdaad. *aait onderhandelen troostend over zijn bolletje*
          Had zo 1 antwoord (kunnen) verwacht(en)

Zielig is als je gevraagd wordt om anders te denken of dingen vanuit ander perspectief te zien (dan jouw eigen dogma) en je failt, soort van system error krijgt. Antwoord zoals een pc ik kan niet anders.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

• HANDEL

Comment

• ook in belgie

Comment

Bespottelijk is als je een loonslaaf bent net zoals 1 ieder, schaapjes gedrag, doen wat "normaal" is. Elke dag de wekker horen ff op "snooz" drukken om er ff wat langer in te kunnen blijven, wakker worden en op automatische piloot de dag doorkomen.
                Je zou er haast depressief van worden.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                  Lol, ik denk het toch niet zo onschuldig was als ik dacht: SpitsNieuws : Tien extra arrestaties om filmpje Gouda

Echter vind ik nog steeds dat dit geen reden zou mogen zijn om een statement in te nemen over een deel van de bevolking.
                  Zelfs politie laat zich opnaaien door de reactie onder het filmpje.

Man ik ben vroeger een keer door een auto geraakt nadat ik werd opgejaagd door de (witte) pestkoppen uit mijn buurt. Gabbers waren mijn gabbers niet.

Dat zou poging tot doodslag zijn vandaag de dag.

Hadden we vroeger maar mobieltjes, dan zou dit veel eerder aan de orde worden gestelt, pesten that is.

Soms worden wij 'native NL-ers' trouwens even op ons gedrag aangesproken:
                  www.dumpert.nl - Marokkaan zegt Fatsoen Moet Je Doen
                  Ssssmoking

Comment

Zielig is als je gevraagd wordt om anders te denken of dingen vanuit ander perspectief te zien (dan jouw eigen dogma) en je failt, soort van system error krijgt
                    Laten we het daar dan maar op houden.
                    Ik weet zelf dat ik dit wel degelijk probeer.

Originally posted by Marv View Post

Soms worden wij 'native NL-ers' trouwens even op ons gedrag aangesproken:
                    www.dumpert.nl - Marokkaan zegt Fatsoen Moet Je Doen

Nah, de manier waarop duidt ook niet erg op fatsoen.....K dit en dat, daar heb ik dan weer echt een hekel aan om daarmee te gooien als scheldwoord.
                    Maar Ok, hij plast niet wild.
                    Last edited by Beaudien; 11-02-2011, 17:42.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Je zou er haast depressief van worden.
                      haha, stinkerd jij hebt het goed voor elkaar.

Schijnt dat prozac ed 1 van de meest voorgeschreven middelen is in Nederland, hoe zou dat toch komen .

Originally posted by Beaudien View Post
                      Ik weet zelf dat ik dit wel degelijk probeer.
                      Proberen is altijd goed (Y)
                      Last edited by onderhandelen; 11-02-2011, 17:48.
                      We like it

Comment

• *knip*
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• komt idd vaak voor in gouda, vooral bloemendaalse weg en voorwillensweg voor wie in da neighborhood woont . Shite jeugd

Comment

• Originally posted by Yves View Post

misschien is dit een idee?
                            frapant dat het toen al was 1980
                            lekker fragmentje altijd mooi jacobse en van es, volgens mij was het zeker toen al een probleem aan het worden omdat je toen de eerste generatie kinderen had van gast arbeiders

Comment

• Originally posted by RoboRI3 View Post
                              komt idd vaak voor in gouda, vooral bloemendaalse weg en voorwillensweg voor wie in da neighborhood woont . Shite jeugd
                              haahah Daar ben ik geboren en getogen

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                                Het wil er bij mij simpelweg niet in dat ze dit "relaxter" kunnen vinden, sorry.
                                Het is gewoon nadoen, want dan voelen ze zich stoerder en meer "onderdeel van de groep". En ja, natuurlijk is dat ook leeftijdgebonden, en zijn mannekes van een jaar of 14, 15 daar gevoelig voor.
                                Maar het blijft helaas niet bij het kopiëren van het accentje alleen, ook het gedrag wordt nagedaan. En jij zegt dat straattaal nu eenmaal gewoon met een accent is? Dat vind ik echt bespottelijk, nogmaals sorry.
                                Ik ga toch ook opeens geen Limburgs praten? Daar ben ik niet mee opgevoed, dus waarom in vredesnaam moet je een fake accentje kopiëren, al dan niet van de straat???
                                Sorry voor late reactie, was dit topicje al vergeten.

het denk eerder de manier van leven van jou. Jij zegt ze kopieren het gedrag? Daar is ook niks mee want niet allemaal zijn ze zo. Ik denk dat U alles door 1 oog ziet en niet hoe het werkelijk aan toe gaat. Ik woon in dorp waar ook redelijk veel buitenlanders ineens zijn maar er gebeurt verder niks. En dan nogmaals die viceuze cirkel heeft elke arme mee te kampen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X