Nog lekker uit je plaat gegaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog lekker uit je plaat gegaan?

He gasten was effe benieuwd hoe jullie je waardevolle weekend hebben gespendeerd!Zijn jullie lekker wezen uit eten,wezen stappen in de dicotheek,of moest je misschien wel werken?Thuis lekker op de bank,met een filmpje!
    Misschien heb je je vriendin wel een ongelooflijke beurt gegeven!!

Ik heb gisteren moeten werken en kwam pas rond 23.15thuis,nog lekker kipfilet gegten,en naar bed gegaan,waarschijnlijk in mijn slaap ook nog 2xmijn vriendin verkracht!

Zijn veel topics van pik

mareh heb met de crew heel het feest op ze kop gezet een flink doorgedronken af en toe moet je zelf is kietelen.

Comment

Slotje dan maar!

Comment

heb me stevig lam gezopen vorig weekend vrienden hebben me later die nacht nog van de grond moeten schrapen wist helemaal niet meer van toeten en blazen als je weet dat ik 115 kilo ben en 1 meter 79 kunnen jullie een beetje inbeelden dat ik een stevige boy ben dus mijn vrienden hebben me zo dan in de auto gesleept , kan er me niets meer van herinneren . Een paar weekjes weer effe rustig aandoen maar .

Comment

Slotje?

Comment

slotje?

Comment

epic fail
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik ben een rukker, heel het weekend rukken is voor mij een relaxt weekend. Liefst op foto's van dames van het forum, dat doet me deugd.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Richard jij faalt op elk gebied.

Heeft je vriendin trouwens een snor? wand dan is dat die kerel die me fiets gejat heb

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    Richard jij faalt op elk gebied.

Heeft je vriendin trouwens een snor? wand dan is dat die kerel die me fiets gejat heb
                    Hahahaha lol want schrijf je met een T hahahaha!

Comment

Tja...deze vriendin Richard...
                      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

je vriendin..deze?
                        There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Hahahaha Tjing peng pang,zeg het net tegen mijn vriendin,zal ik je zeggen wat ze zei over je?
                          Nee laat ik me maar inhouden,en mij niet zo laag en kinderachtig als jou en je malle kindervriendjes gaan gedragen.Succes kinders!

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                            Hahahaha lol want schrijf je met een T hahahaha!
                            Originally posted by Richard075 View Post
                            mij niet zo laag en kinderachtig als jou en je malle kindervriendjes gaan gedragen
                            Goed bezig, stoere vent.
                            Squat 5 x 147.5
                            Bench 5 x 122.5
                            Deadlift 5 x 180

Comment

Funny Guy you are...ouwe verkrachtert van BN...
                              hey..wat zei ze...mij heb je d'r niet mee..haha..grappig..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X