Defqon 1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Defqon 1

Nog andere gegadigden? Ik zou eerst niet gaan maar het begon te kriebelen, bedankt marktplaats

Vlam aan.

Ik kan misschien kaarten krijgen van kennissen die er er op loopafstand wonen ivm met geluidsoverlast. Dan moet ik nog binnen zien te komen.

Weet je trouwens zeker dat je kaarten echt zijn?
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik ben aanwezig voor het 3e jaar op rij. Zouy zelf niks van marktplaats kopen, je weet nooit zeker of ze echt zijn.

Comment

Ik ben met veel mensen in contact geweest, en van niemand gekocht omdat ik het allemaal niet vertrouwde. Niet bij thuisadres afspreken, gare kopiën e.d.

Gisteren kwam ik een man tegen die er vier had en zag er vertrouwelijk uit. Hij had zijn eigen bedrijf, stuurde een kopie van id kaart op en nog een aantal dingen waardoor ik zekerheid had. Ben erg voorzichtig met die dingen, was nu toch 340 piek die ik over moest maken

Ik ben 3 keer geweest, maar afgelopen 2jaar steeds niet ivm vakantie. Zin innnn

Comment

Ik ben er zowiezoooo bij!!! Knalleeee

Comment

ik kijk nog aan verleden jaar was ik er wel

Comment

Nope, Ground Zero word het dit jaar weer!
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

ik ben er ook bij ( beveiligen dan)

Comment

Ground zero wilde ik eerst heengaan, maar het vervoer was te lastig..

Ah kijk aan, als ik opgelicht ben met mijn ticket kom ik wel even langs jou feikeS

Comment

Ahaha dat zou niet zo maar gaan dan voor wat hoort wat toch

Comment

te jong.. iemand black geweest? of gaat iemadn the qontinent ?

Comment

Originally posted by Robx View Post
                        te jong.. iemand black geweest? of gaat iemadn the qontinent ?
                        Dat is balen. Toen ik nog geen 18 was ging ik gewoon wel, en hopen dat ze niet om id vroegen.

Comment

haha ik ben 17 maar zie er nu niet bepaald oud uit meeste mensen schatte mij 16 fzo dus ng ma jaartje wachtn hee

Comment

Originally posted by Robx View Post
                            haha ik ben 17 maar zie er nu niet bepaald oud uit meeste mensen schatte mij 16 fzo dus ng ma jaartje wachtn hee
                            gwn doen ik ga al feeste sinds me 12de en ben tot nu toe overal binnegekome

laatste 2 of 3 jaar ground zero gedaan maar dit jaar word het harmony of hardcore
                            next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Decibel & Dominator worden 'm zeker, welke daar nog bij komen qua festivals zie ik nog wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X