Krimpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Milestone View Post
    Fail, en hard ook.

Kerel, kom eens op zeg. Dit is nou al de tweede keer dat ik je zie huilen omdat iemand iets zegt wat ik jou ogen kwetsend is.

Als je niet tegen flaming kan, ga dan lekker de Flex of Muscle&Fitness lezen voor meer info over bodybuilding. Op internet zijn er nou eenmaal altijd mensen die stoer doen en een grote mond hebben, als je daar niet tegen kan moet je lekker wegblijven.
    Ik kan er heel goed tegen, maar er is niets mis mee om mensen aan te sporen wat gezelliger te doen tegen elkaar... (is niet huilen)Jammer dat je graag stoer doet en scheld en mensen die je er over aanspreken wilt wegjagen.

Ben nu eenmaal psycholoog, ik heb een zwak voor mensen hun gevoelens, mijn clienteel is alleszins heel tevreden over me, ben een warme peer ^^

Het feit dat je me wilt wegjagen is omdat(ook weer heel begrijpelijk) jij je aangevallen voelt en je in de verdediging kruipt, puur omdat ik wat kritiek gaf... op die manier kan ik ook zeggen, ga weg als je daar niet tegen kunt ;-)

Maar meningen verschillen nu eenmaal he, dus als jij lekker hard wil overkomen, doe maar hoor, stoort mij niet...
    Persoonlijk vond ik eerder de steek en de pm post van kojak een fail, omdat het mij doet denken aan dat typisch haantjes gedrag van pubers...
    Hrmandad, had inderdaad evenwel niet hoeven dreigen, gewoon een net verzoek om zoiets niet meer te zeggen was doeltreffender geweest ja...

Maar ik neem het kojak en milestone en de rest ook niet kwalijk, de psychobiologie van mensen is nu eenmaal zo...

Maar neemt niet weg, dat we toch kunnen streven naar iets grootser/beschaafder, toch?

Comment

En toch blijven de mensen in de trolls trappen.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik heb een vermoeden dat je beter gewoon lekker kan gaan hardlopen en lekker in beweging blijven en niet te vaak je spieren trainen en gewoon eten als je honger hebt dan blijf je strak maar tog jou eigen formaat (denk ik)

Niet zeker maar dat ik hoe ik erover denk

Comment

Zoals arnold al zei:

"Just train like the rest of the visitors of the gym and you won't grow an inch."

En nee, ik onthoud me hierbij van het "Trololololoooolololoooolll" fenomeen.
          Never Back Down.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X