Inplantaten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inplantaten

Wie heeft er zondag avond ijdele mannen gezien ??
    rtl4 23.00u

Er was een kerel die liet zich helemaal vol pompen met siliconen !!

borst,striceps,biceps,buik.

Zijn armen waren 10-12cm in omtrek gegroeid.

Volgens mij ben je wel erg ver heen als je aan zoiets begint !!

Ik zelf zou er niet aan beginnen ook al kreeg ik het aan geboden, iemand van jullie mischien wel ??

heeft niks meer met sport te maken.
    je word er niet sterker van en krijgt er ook geen conditie van.
    mijn kuiten willen maar niet groeien,maar dan nog liever met dunne kuiten door het leven dan met die brol erin.
    no thumbnail yet

Comment

Van me lang zal ze leven niet...
      Een opgeblazen lichaam zonder er iets voor gedaan te hebben en zonder ook maar een beetje kracht...

Moet er niet aan denken.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ooohhh, vre-se-lijk, echt waar!!

Maar ach, misschien passen dat soort gasten wel weer vreselijk goed bij van die andere silicone typjes, de wanabe Lola Ferrari's van deze wereld...
        Op ieder potje past een dekseltje immers!

Comment

Die jongen had alles al geprobeerd kwa voeding, dieeten enz,
          maar geen resultaat zei hij.

Nu hij vol zat was hij er van overtuigd dat hij met een beetje trainen nog veel groter zou worden !!

Nu is het mischien wel leuk voor hem, maar ik zou hem wel eens terug willen zien als hij een jaar of 60 is.  

Comment

Helaas heb ik die reportage niet gezien. Ik zou zelf nooit aan implantaten beginnen.

Het wordt ook niet mooi, als het er nou echt realistisch uit zou komen te zien zou het anders liggen.

Gewoon doortrainen, en geduld hebben. Vooral geduld hebben mensen niet meer, alles moet snel
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik heb die reportagen ook een keer gezien. Ongelofelijk vind ik het ik zou er zelf nooit aan beginne want bb is een sport en bij sporten gaat het gewoon weg niet vanzelf.
              Maar vind implantaten hetzelfde als synthol dan geef ik zelf nog de voorkeur aan implantaten.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik vind dat ook niet met bb te maken hebben,
                dat is gewoon dat hij er goed uit wil zien, zonder er iets voor te moeten doen.
                ik vind het erg overdreven als iemand zo ver gaat om alles in te laten spuiten.

groetjes corina
                wat niet is, kan nog komen.

Comment

muah.........tegenwoordig doet men alles om er goed uit te gaan zien.. en ze vinden ook steeds meer uit..Ik zelf vind het ook belangrijker om je spieren zelf op te bouwen.Maja voor oudere mensen is het vaak moeilijk om die geduld er voor op te brengen en oudere mensen groein volgens mij ook een stuk langzamer dan jongeren met bodybuilden dus dit ken altijd een oplossing zijn om het lichaam te krijgen waar je altijd van droomde maar idd als je ouder gaat worden gaat dit zeker niet ten goede komen ..

Greetz XeNo

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 10 2004,22:16)]Ooohhh, vre-se-lijk, echt waar!!

Maar ach, misschien passen dat soort gasten wel weer vreselijk goed bij van die andere silicone typjes, de wanabe Lola Ferrari's van deze wereld...
                    Op ieder potje past een dekseltje immers!  
                    ik proef hier een beetje sarcasme,miss S!

ben het helemaal met je eens dat silliconen niet voor kerels zijn maar bij een vrouw kan ik het prima waarderen hoor........

zolang het maar binnen de perken blijft,groter dan dubbel D word inderdaad lachwekkend maar die dubbel D heeft mijn volle aandacht!

greetz

Comment

Grote vent, grote cup...

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

lekker een man met vrouwe borsten

Comment

het hoort niet bij mannen , maar bij vrouwen vind ik het niet verkeerd heheheheeh

Comment

Ik heb dat programma ook gezien,en heb helemaal blauw van het lachen gelegen,wat een debiel.
                            Dat is toch niet normaal meer,ff een dagie naar Amerika en je komt als grote kerel terug.
                            En ze lieten nog foto`s zien van mensen die het ook gedaan hebben,implantaten in de borsten,nou als je dat ziet,dan lig je in een deuk.
                            Zo nep en vierkant,je kunt gewoon zien dat die dingen erin gepropt zijn.
                            GR HERR
                            Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 13 2004,15:16)]ik proef hier een beetje sarcasme,miss S!
                              Dat heb je dan goed geproefd, hoop dat het smaakte...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X