welke buikbank zou ik moeten kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke buikbank zou ik moeten kiezen

Ik ben op zoek naar een buikbank. Ik heb er 4. Maar weet zelf niet welke ik juist moet kiezen. Zoek iets met kwaliteit en het moet fijn liggen(voor de binnenhalte van je knieën en je rug natuurlijk.

900bb34bb516e777051e1cdddd138a5f.jpg

lineo2011_detail.jpg

gab60_LRG.jpg

rab335_LRG.jpg

prijzen zijn van laag: €79 tot €280
    Moet ik een bank kiezen die goedkoop is of juist een bank pakken die duur is en zelf weet ik niet of het kwaliteit is...

En wat is je doel met die bank?

Ik bedoel.. ik heb er ooit zelf 1 gekocht.. gebruik hem NOOIT alleen voor decline dumbelldrukken.. Heb d'r 1 van Kettler sport.. prima ding.. maar ik vind een buikspierenbank voor de buikspieren vrij nutteloos.. doe mijn buikoefeningen liever op een mat.. of in de gym aan de cabels of hangend aan een klimrek.. veel minder spanning op mijn onderrug..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

is bestwel nuttig zo iets als toevoeging voor je buik training .
      je can decline leg raises crunches etc etc genoeg oefeningen met een decline
      Lost all i got

Comment

je kan méér dan genoeg variaties vinden voor abs te trainen gewoon op de vloer met eventueel matje, ik zou het persoonlijk niet doen, zonde van het geld
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Tja ik hoor nu dat het flinke onzin is. Ik zelf vind het altijd wel lekker voelen aan me buik. Dat alles zo trekt... Maar denk dat voor 80 euro het beter kan proberen dat zo n uitstelbaar bankje van 280(4e foto).

Bedankt voor de reacties. Ga het gewoon proberen, pak gewoon de goedkoopste. Maar eerst even speuren op marktplaats en zo...

groet

Comment

Waarom niet gewoon een matje? daar kan je veel meer mee..
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

nutteloos. gooi al je bankjes weg en investeer in een fatsoenlijk power rack en losse gewichten. ga de compound oefeningen doen aangevuld met hanging leg raises. veel betere en nuttigere investering dan wat je nu zit te kutten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X