Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik hou het serieus en zeg alleen dat er inderdaad een hele grote vraag is van uit die groep naar AS. Schijnt niet alleen op dat eiland maar ook in europa zo te zijn.
Goede job bij de overheid en knallen met die as year round...
Cocaine, as, ... Hij zat hele jaar rond vergeven met spul om maar zijn fysiek. En als hij begon over zijn escapades in de gym was dat niet echt grappig...
Ieder zijn ding, maar hou je mond erover...
Nu schijnt ie aan de GH te gaan... Enfin in alle bevolkingslagen zijn er gebruikers...Maar ja als je dan ziet met wat voor gewichten ie trainde, dan moest je wel weer lachen.
Totaal geen kracht matchend met de fysiek en ja dan moet ik daar eigenlijk wel mee lachen... Dan komt je fysiek idd van de spuit ehhe
Bij mijn weten is de gay communitie een van de eerste die bekend stond voor het werken aan hun eigen lichaam,iedereen weet toch dat homo's mensen zijn die iets meer waarde hechten en ermee bezig zijn, kan je vergelijken met een vrouw
Citaat[/b] (bigbardie @ Sep. 03 2004,14:28)]He ik heb een artikel gevonden voor Arie, jack en Bruce!!! Jullie zijn gewaarschuwd!!!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment