Live shredded transformation contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Live shredded transformation contest

Via bodybuilding.com heb ik iemand gevolgd die mee heeft gedaan aan de live shredded transformation contest van muscle pharm. Resultaat is zeer indrukwekkend, van 20 + % in augustus maar naar 3.3 % in november.

Zijn eerste meting in october kwam uit op 6.1 %, een maand later kwam hij uit op 3.3 %. Hij heeft dus in 2 maanden al +/- 14 % verloren en in de laatste maand nog eens 2.8 % (4.2 kg op zijn gewicht)

Hier een filmpje van zijn 2 metingen :

http://www.youtube.com/watch?v=Sr2az...layer_embedded

Zijn voeding heeft hij beperkt tot 2500 kcal, op zijn account page staat zijn voedinsschema, een paar trainingen en filmpjes.

Xtian's BodyBlog at Bodybuilding.com

Nu heb ik 2 vragen, 3.3 % is super laag en kan volgens mij niet goed voor je gezondheid zijn als je hier enige tijd op staat, klopt dat ? En is zoveel weg cutten in korte tijd mogelijk zonder ondersteuning ?

3,3% is wel erg laag, dat vinden je organen niet zo erg leuk. Als je bf% zo erg laag wordt dan gaat ook de bescherming van je organen er aan geloven dat teer je ook weg.

Of het haalbaar is zonder ondersteuning(ik neem aan dat je op illegale middelen doelt?) JA! Dat is gewoon mogelijk, maar meestal niet geheel zonder spiermassa verlies, je gaat altijd wel ergens een periode wat inleveren.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke ja ik dacht ook aan de bescherming van de organen, hij heeft, ervan uitgaande dat hij rond de 20 % zat, 1.3 % per week verloren. Dat is wel veel toch ? Vandaar dat ik aan ondersteuning dacht.

Comment

ziet er niet uit als 3,3% vindt ik...

zal wel aan mij liggen ,maar 3,3% is toch veel droger dan hoe hij er uitziet?

Comment

Misschien is het omdat hij niet opgepompt is in dit filmpje. Wel ziek hoeveel hij heeft verloren, wat was zijn start gewicht en hoeveel weegt hij nu?

Comment

Hij heeft wel een goede fysiek opgebouwd en dat drogen heeft ie ook prima gedaan. Of hij wel helemaal naturel is, weet ik niet, ik geef hem toch het voordeel van de twijfel, hij heeft er immers al ruime tijd aan trainingen op zitten, dus de spiermassa was er al.

http://www.youtube.com/watch?v=SoBPj...el_video_title

Comment

Originally posted by Swekie View Post
              Via bodybuilding.com heb ik iemand gevolgd die mee heeft gedaan aan de live shredded transformation contest van muscle pharm. Resultaat is zeer indrukwekkend, van 20 + % in augustus maar naar 3.3 % in november.

Zijn eerste meting in october kwam uit op 6.1 %, een maand later kwam hij uit op 3.3 %. Hij heeft dus in 2 maanden al +/- 14 % verloren en in de laatste maand nog eens 2.8 % (4.2 kg op zijn gewicht)

Hier een filmpje van zijn 2 metingen :

http://www.youtube.com/watch?v=Sr2az...layer_embedded

Zijn voeding heeft hij beperkt tot 2500 kcal, op zijn account page staat zijn voedinsschema, een paar trainingen en filmpjes.

Xtian's BodyBlog at Bodybuilding.com

Nu heb ik 2 vragen, 3.3 % is super laag en kan volgens mij niet goed voor je gezondheid zijn als je hier enige tijd op staat, klopt dat ? En is zoveel weg cutten in korte tijd mogelijk zonder ondersteuning ?
              Op die eerste meting is nooit van zijn leven 6.1%. Ik zie gewoon het vet nog op zijn rug zitten terwijl hij op die weegschaal staat. veel te weinig defenitie, hij ziet er niet eens uit als 8%. Als je op 6% staat heb je daar geen vet zitten. Je hebt dan hooguit nog wat vet op je glute, waar de lovehandles normaal zitten en onderste buikspieren. Ja hij staat mooi droog. wellicht 9-10% zal het zijn.

zo ziet een 5-6% er uit:
              http://articles.elitefts.com/wp-cont.../04/martin.bmp

Op die tweede meting is hij dus met 100% zekerheid geen 3.3% vet. Dat hebben veel contest bodybuilders on stage nog geeneens. Ik gok dat hij op de tweede meting een 8% ofzo heeft.

zo droog als hij nu is kun je zonder problemen het hele jaar door blijven. Op 4-6% het hele jaar blijven is voor de meesten onhaalbaar.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Een maat van mij dacht laatst ook op 7 procent te zitten

was met een apparaatje opgemeten en bleek eigenlijk 12 te zijn.

Comment

@Dynobet, hmm 3.3 lijkt me na het zien van die foto ook wat teveel van het goede.

Een onderwater meting is toch vrij nauwkeurig ?

Comment

nice
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                      @Dynobet, hmm 3.3 lijkt me na het zien van die foto ook wat teveel van het goede.

Een onderwater meting is toch vrij nauwkeurig ?

Misschien een afwijking door die andere weegschaal. De weging moet wel met dezelfde meetapparatuur gebeuren droog en nat om geen afwijkingen te hebben.
                      Maar totaal bf% van 3,3 is wel heel erg laag.

Comment

lijkt mij eerder 6% die drie. 7 kan ook nog wel. als je de gasten op podium ziet die zijn toch stukkie droger. of hij moet wat vocht hebben wat de zaak maskeert
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X