Wie leest er mee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij redelijk anoniem omdat mijn vrienden/vriendinnen hier totaal geen belangstelling voor hebben.
    Wel vermoed ik dat een "oude kennis" het weet en regelmatig mijn posts nazoekt, maar als ze daar blij van wordt, moet ze dat zeker doen.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@roelinho..haha vandaar dat je niet zo actief bent in de foute groep

Ik heb nog een mooi verhaaltje.

Toen mijn huisgenoot met mij mee wilde doen met trainen/voeding etc adviseerde ik hem om ff op bodynet zichzelf in te lezen. Toevallig kwam hij bij een oud topic van mij over broccoli soep en hij zei 'heeyy dat is lekker dat moeten we een keer maken'... ik zo ja dat ziet er lekker uit...
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Originally posted by kojak View Post
        @roelinho..haha vandaar dat je niet zo actief bent in de foute groep

Ik heb nog een mooi verhaaltje.

Toen mijn huisgenoot met mij mee wilde doen met trainen/voeding etc adviseerde ik hem om ff op bodynet zichzelf in te lezen. Toevallig kwam hij bij een oud topic van mij over broccoli soep en hij zei 'heeyy dat is lekker dat moeten we een keer maken'... ik zo ja dat ziet er lekker uit...
        GENIAAL!!

Niemand, anonimiteit is erg belangrijk.

Laatst lagen al mn gegevens op straat, door 1 of andere Faggot.....flipmode. Was een flinke klus omdat offline te krijgen
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Alleen mijn broer.
          keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...