Verschil tussen as en natural

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ohja weet iemand mischien hoe je hier een pics kunt plaatsen?
    Dan kan ik mijn foto ff derop plaatsen en mogen jullie de mankementjes opnoemen (of pluspuntjes).

bye,

Comment

Als je een bericht plaatst kan je er ook een document bijvoegen,staat onder je vak waar je je bericht invoer..
      Daar kan je in je pc bladeren en je foto selecteren..
      Het meest voorkomende probleem is dat je foto te groot is of het is geen jpg bestand..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Of ff mailen naar me en zelf een topic openen dan pleur ik hem d`r wel in..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (fiedeldiedo @ Nov. 17 2004,14:33)]ik weet het niet, maar kan wel zeggen dat als je met as meer kan, dan kan ik beter niet aan de as moet gaan. trainde 5/6 dagen in de week deed bijv bij borst 10 oef reps 8-6-4, 12-10-8 of 14-12-10 en ook nog triceps 3 oef en soms kuiten er bij, zwom ook nog 2a3 dagen een uur in zee en niet moe zijn?

Wat ik denk is dat je kracht enorm toeneemt maar je conditie niet zo zeer in verhouding. Ik zie nooit bb de maraton lopen of andere duursporten doen. Je wordt snel moe van as vind ik.

greetz f
          Niet echt moe maar zelf ondervind ik wel dat als je echt bijna op je max gewicht zit dat je je dan al vlug gaat druk maken als het wat moeilijk gaat.
          Komt ook door die testo want ik merk de laatste maanden heel goed aan mezelf dat ik me veel vlugger ga kwaad maken in bepaalde dingen dan voorheen. Zelf kleine dingen kunnen me al op stang jagen.
          Als ik bv thuis aan het trainen ben is het belletje rond men kat haar nek al genoeg om het beest de andere kant van de kamer op te gooien hehe..
          **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X