ach...jullie mogen blij zijn dat ik bij het bord ben gekomen
Gefeliciteerd mr.c...
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 14 2004,22:26)]ach...jullie mogen blij zijn dat ik bij het bord ben gekomen
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Van harte CUR....
Ik heb van dit board veel opgestoken en voornamelijk van de
mods (thnx guys!!!
Maar jij spant de kroon cur....
En dat is natuurlijk de intensie van een forum....
Maar zet het maar eens goed neer....
En, wat ik persoonlijk héél belangrijk vindt, het is fijn dat er hier mensen zijn
die weten waar ze over praten en dat serieus nemen, zonder zichzelf (te) serieus
te nemen....
En dat is een compliment Cur en je verdient 'm!!!
(de rest van de modjes ook hoor )
WeaVeRBetter regret doing something, than regretting that you've never done it....
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Dec. 14 2004,18:15)]Die kom niet aan 500 zinnige posts denk ik dus die zal ik niet bedoelen dan...
Ik zou zeggen;tel ze maar na...
Weet zeker dat ik meer dan 2000 zinnige posts op mn naam heb staan.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 15 2004,03:31)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Dec. 14 2004,18:15)]Die kom niet aan 500 zinnige posts denk ik dus die zal ik niet bedoelen dan...
Ik zou zeggen;tel ze maar na...
Weet zeker dat ik meer dan 2000 zinnige posts op mn naam heb staan.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 15 2004,06:50)]Laten we 3xl ook niet vergeten, die was hier eerst ook meer aanwezig.Daar kan je ook erg veel van leren, wat die allemaal niet weet.
Grtz..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 15 2004,19:54)]Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Dec. 15 2004,16:49)]Hij is ook niet voor niks op 2 forums moderator..
Grtz.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Gefeliciteerd Mr. C
Het is idd jammer dat de vroegere posters er niet meer zijn. Tussen het rijtje mis ik Adonis nog, hij wist ook altijd veel over voeding te vertellen. Heb hem nog weleens een PM gestuurd waarom hij niet meer poste, maar hij had het erg druk zei hij (oa vriendin).Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Dec. 15 2004,21:43)]Gefeliciteerd Mr. C
Het is idd jammer dat de vroegere posters er niet meer zijn. Tussen het rijtje mis ik Adonis nog, hij wist ook altijd veel over voeding te vertellen. Heb hem nog weleens een PM gestuurd waarom hij niet meer poste, maar hij had het erg druk zei hij (oa vriendin).
Er zijn nog mensen die we niet meer zien, hoe noemt die kerel nu weer dat altijd naar zijn ouders moest gaan die over hem woonde of naast hem woonde om toch op de pc te kunnen
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-