Anadrol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anadrol

Hallo, mijn naam is kevin en ik ben 18 jaar oud. Ik fitness al 5 maand en zit op 69kg en ik ben 1.86m ik ben vrij mager vind ik.. ik kom ook niet snel bij met mijn voeding. nu ik heb veel rondgekeken over de anabool ANADROL. Het is een goede steroid om veel gewicht bij te komen grootste deel in water, maar die kan je naar het schijnt ook behouden? sommigen zeggen dat je moet nakuren als je anadrol neemt en sommigen zeggen dat je niet hoeft na te kuren. Ik zou graag jullie mening weten. Anabolen zijn natuurlijk niet safe, maar ik wil ze zeker 'uitproberen'

De naam van dat anabool past goed bij hetgeen wat jij bent, een flapdrol.

Je bent 1.86, 69 kg, je sport 5 maanden en bent 18 jaar en je wilt nu al aan de anabolen? Tsjezus hee.

Ga je gewoon goed verdiepen in voeding en training en dan zal je vanzelf wel aankomen en gespierder worden, en dan over een aantal jaar als je al flink gespierd bent en je zit bijna tegen je max. aan qua prestaties kan je overwegen om naar de anabolen te grijpen..

Comment

Originally posted by Keviinn View Post
      Hallo, mijn naam is kevin en ik ben 18 jaar oud. Ik fitness al 5 maand en zit op 69kg en ik ben 1.86m ik ben vrij mager vind ik.. ik kom ook niet snel bij met mijn voeding. nu ik heb veel rondgekeken over de anabool ANADROL. Het is een goede steroid om veel gewicht bij te komen grootste deel in water, maar die kan je naar het schijnt ook behouden? sommigen zeggen dat je moet nakuren als je anadrol neemt en sommigen zeggen dat je niet hoeft na te kuren. Ik zou graag jullie mening weten. Anabolen zijn natuurlijk niet safe, maar ik wil ze zeker 'uitproberen'
      ja jo je moet zeker hard gaan kuren!

mega face palm

ga eerst eens goed trainen ofzo.

+ LEES DE REGELS
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Lijkt me een troll..
        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Lijkt me een troll..
          Lijkt me meer iemand met een laag iq.
          Als je ze posts door kijkt, dan zie je dat ie een jaar geleden ook een bericht geplaatst had met foto's erbij en zei dat ie wilde aankomen, en toen heeft ie wel wat gedaan met ze voeding geloof ik.

Comment

Hier gaan we het niet eens over hebben.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X