Originally posted by K-94
View Post
ruzie tussen ouders
Collapse
X
-
Originally posted by HristoNilmar View PostInderdaad, normaal praat je gewoon over alles. Wat ik hinderlijk vind is als je pa aan je vraagt wat je ervan vind, en 5minuten later vraagt je moeder het. Het is toch vrij logisch dat je het kut vind, en niet dat je er blij van wordt.
Comment
-
-
Originally posted by K-94 View PostMijn ma zei: Ik zoek wel iemand anders die wel van me houd. Die zin zit me echt dwars omdat ik die nu keer op keer in mijn hoofd hoor afspelen
Bel je moeder en zeg wat je denkt, en dwars zit.
Daarna probeer je met je vader te praten, over wat jou dwars zit.
Ze kunnen allbij nog zo'n dwarse kop hebben tegenover elkaar, maar jouw problemen zijn en blijven ook die van hun.
Doe je best kerel, en zit niet bij de pakken neer. Vecht voor jezelf nu.
succes kerel, en hou je taai..
Comment
-
Die onzin van "trek het je niet aan, is tussen hun" slaat voor mij dan nergens op. Als je ouders ergens mee zitten, zit jij daar ook mee, kun je niks aan doen. Praat met je vader, en dan met je moeder, misschien dat je enig idee hebt waar ze misschien heen is. Gewoon opbellen en vragen. Heb zo iets vaak genoeg mee gemaakt en als je ouders beide koppig zijn schiet het niet op, je bent nu 17 en ik denk dat je slim genoeg bent om te kijken wat de beste manier is om dit op te lossen. Hun probleem is ook jou probleem, je woont met hun onder 1 dak en dat is geen fijn iets als er ruzie is of iets dergelijks.Rook geen sticky's, maar lees sticky's!
Comment
-
Sterkte man... Ik kan me voorstellen dat het kut is. Bij mij in mijn jeugd ook gebeurt alleen niet zo extreem en gelukkig altijd weer goed gekomen.
Ik merk het nu aan de andere kant. Af en toe kan ik mijn partner wel schieten en ik kan je vertellen dat dit niets met je kinderen te maken heeft... ook ik ga hierover niet met mijn kinderen hebben (die zijn ook nog te jong ervoor). Hoewel ik ervoor mijn best doe om niet mijn kinderen erin te betrekken zullen ze altijd wel iets merken. (overigens is het niet zo ernstig dat ik bij mijn vriendin weg wil, dus verder niets ernstig)
Probeer er inderdaad met iemand over te praten. Ideaal gezien met je ouders, maar een huisarts of familie of vrienden kan ook...
Heb je wel contact met je moeder?"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by Ptrckk93 View PostDie onzin van "trek het je niet aan, is tussen hun" slaat voor mij dan nergens op. Als je ouders ergens mee zitten, zit jij daar ook mee, kun je niks aan doen. Praat met je vader, en dan met je moeder, misschien dat je enig idee hebt waar ze misschien heen is. Gewoon opbellen en vragen. Heb zo iets vaak genoeg mee gemaakt en als je ouders beide koppig zijn schiet het niet op, je bent nu 17 en ik denk dat je slim genoeg bent om te kijken wat de beste manier is om dit op te lossen. Hun probleem is ook jou probleem, je woont met hun onder 1 dak en dat is geen fijn iets als er ruzie is of iets dergelijks.
Verder lijkt het alsof jij denkt dat de topic starter de ruzie tussen zijn ouders kan oplossen? Waarom denk je dat?There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by kabaffel View Post.... de "trek het je niet aan, is tussen hun" wordt gezegd zodat de topic starter weet dat het niet zijn schuld is dat zijn ouders ruzie hebben.
Verder lijkt het alsof jij denkt dat de topic starter de ruzie tussen zijn ouders kan oplossen? Waarom denk je dat?
Ouders zijn ook mensen en die zien ook niet alles. Ik heb dit altijd gedaan, van kleins af aan, en heeft altijd gewerkt tot nu toe. Heb ook andere dit advies gegeven en bij hun werkte het ook.
Mijn punt met Trek het je niet aan, dat dat onzin is, is meer dat het hij het zich niet, niet kan aan trekken omdat je onder 1 dak leeft en het je ouders zijn. Dus niet dat het niet zijn schuld is, want dat zal zeker niet het geval zijn.Rook geen sticky's, maar lees sticky's!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment