Do or Don't

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Do or Don't

ik heb een vraagje.

ik ben gevraagd door een collega om keer met hem mee te traine. hij heeft al meerdere wedstrijden in BB gewonnen, en hij wil kijken of ik volgend jaar een naturel wedstrijd zou kunnen doen in belgie.

nu lijkt het me heel mooi om een wedstrijd te doen. dat ik ook mijn ultime doel! maarja weet niet wat em ouders ervan denken en of ik goed genoeg ben.

wat zouden jullie in dit geval doen?

Uhm.. ik zie het probleem niet echt? Ik zou zeker gaan
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

ik weet niet hoe mijn ouders reageren. verder maakt het me niet zoveel uit maar het zou fijn zijn al stuenen ze me.

en ik weet niet of ik klaar ben. stats nu zijn 1.83M 80KG en vet%8 net klaat met cutten nu weer clean bulk.

Comment

Niet geprobeerd is altijd mis.
        keep the focus going!

Comment

Originally posted by thijmen1993 View Post
          ik weet niet hoe mijn ouders reageren. verder maakt het me niet zoveel uit maar het zou fijn zijn al stuenen ze me.

en ik weet niet of ik klaar ben. stats nu zijn 1.83M 80KG en vet%8 net klaat met cutten nu weer clean bulk.
          we kunnen niet weten hoe je ouder reageren

en je hebt meerdere groepen voor BB wedstrijden
          niets wat je niet kunt vinden met google
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Gewoon doen man! Je ouders gaan het vanzelf ook wel respecteren!
            Make it count!
            Always look on the bright side of life...

Comment

ze hebben het al wel geacepteerd dat ik zoveel warm eet en mijn moeder bied zelfs aan om voor me te koken als ik werk. me Pa traint met me mee. en ze komen ook de spullen als ik geen tijd heb. dus ze weten mijn passie ervoor.

ik ga woensdag even langs bij die man. dan gaat hij kijken of het zou kunnen of ik niet voor L*L sta zegmaar en als het goed is ga ik met hem trainen en me dan concentreren op die westrijd om daar goed te staan is lang maar aan elke weg moet gewerkt worden.

Comment

Doen natuurlijk...
                :: 1.82M :: 84 KG ::
                BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by thijmen1993 View Post
                  ik heb een vraagje.

ik ben gevraagd door een collega om keer met hem mee te traine. hij heeft al meerdere wedstrijden in BB gewonnen, en hij wil kijken of ik volgend jaar een naturel wedstrijd zou kunnen doen in belgie.

nu lijkt het me heel mooi om een wedstrijd te doen. dat ik ook mijn ultime doel! maarja weet niet wat em ouders ervan denken en of ik goed genoeg ben.

wat zouden jullie in dit geval doen?

denk dat hij je aas wil aansmeren.

Comment

hij doet zelf al jaren naturel wedstrijden en is fel tegen anbolen etc.

hij gaat volgend jaar naar belgie wedstrijd doen waar zeer strenge controles zijn.

de man die mijn wil gaan trainen is trouwens Rob rekelhoff

Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.giantpt.com/wp-content/uploads/image/wedstrijden/ybf/ybfnk2007/YBF2007-207.jpg

Comment

Knap fysiek, en een foto van jouzelf? Ik ben wel nieuwsgierig

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Knap fysiek, en een foto van jouzelf? Ik ben wel nieuwsgierig
                        BB's zien er altijd wel wat ouder uit dan ze zijn, maar die kerel op die foto is never 19. Tenzij thijmen1993 niet voor zijn naam en geboortejaar staan....
                        "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Zeker doen, al is het alleen al voor de ervaring!
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
                            BB's zien er altijd wel wat ouder uit dan ze zijn, maar die kerel op die foto is never 19. Tenzij thijmen1993 niet voor zijn naam en geboortejaar staan....
                            die foto is niet tijmen hé, maar rob rekelhoff.
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post

dat ben ik niet maar de persoon die mij wil gaan traine!

ik zal aan hem vragen of die miss goede foto's van mij wilt maken zodat ik jullie mijn fysiek kan laten zien. ben wel eens benieuwd naar jullie oordeel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X