Van gaal nieuwe bondscoach

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahahah lach me kapot hier!
    Mind is everything.

Comment

Originally posted by bruce View Post
      gaat niet om imago. de cijfers tellen en hij heb menig partij kampioen gemaakt. (ajax, bajern zo uit mn hoofd) dus hij is geen eitje. ben benieuwd. mijn zegen heeftie
      Dat je een goede clubcoach bent maakt je niet meteen een goede bondscoach. Dat heeft Gaal al eens eerder bewezen. Ach ja ik had toch al geen hoop dat het Nederlands elftal de komende paar grote toernooien goed zou presteren. En als je kijkt naar de alternatieven op het lijstje van potentiele bondscoaches hebben ze de minst erge gepakt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Dat je een goede clubcoach bent maakt je niet meteen een goede bondscoach. Dat heeft Gaal al eens eerder bewezen. Ach ja ik had toch al geen hoop dat het Nederlands elftal de komende paar grote toernooien goed zou presteren. En als je kijkt naar de alternatieven op het lijstje van potentiele bondscoaches hebben ze de minst erge gepakt.
        Ben je dan niet van mening dat Van Gaal's "strenge" aanpak ideaal is voor wat net bewezen is een ploegje egotrippers, te temmen?
        was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Tails View Post
          Dat snap ik maar zie hem maar eens de les lezen aan van Persie en Afellay, ik denk dat die spelers meteen wegstappen uit het elftal terwijl ze ondanks hun arrogantie wel een belangrijke rol kunnen spelen. Hetgeen dat jammer is is dat er weinig keuze overblijft aan andere kandidaten omdat de rest voor hun club of voor het geld kiest. Desnoods dan maar een buitenlandse bondscoach.
          Haha ja je moet die omhooggevallen kleuters hun zin geven, dat werkt zoals het laatste toernooi zo overduidelijk bewezen is
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Dimix View Post
            Ben je dan niet van mening dat Van Gaal's "strenge" aanpak ideaal is voor wat net bewezen is een ploegje egotrippers, te temmen?
            Strengere aanpak ja...
            V Gaal...nee

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Strengere aanpak ja...
              V Gaal...nee
              lol, ik denk dat jij geknipt zou knn zijn voor de job
              was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Of het een goede keuze is weet ik niet.
                Ik vindt hem gewoon een zeer grote arogante lul.
                Ik mag hem totaal niet.
                Maar dat is persoonlijk.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by L_vanGaal View Post

Zijn jullie nou zo dom, of ben ik nou zo wijs?, het is toch vanzelfsprekend dat men besluit om Werelds beste trainer aan te stellen als bondscoach van Nederland?, dat zijn tenminste verstandige mensen en dat is niet om arrogant over te komen, ieder mag zijn mening geven maar het is die van sommige van jullie die zo stom zijn.
                  En dat ik Danny als mijn assistent benoem is toch mijn recht als bondscoach, daar hebben jullie helemaal niets mee van doen, jullie zijn altijd zo negatief, nooit positief. Het heeft ook geen zin om dat aan jullie uit te leggen want dat word toch niet gesnapt hier.
                  Vrienden van Bodynet, ik ga weg. Gefeliciteerd, jullie hebben het weer voor elkaar gekregen, ik kan blijkbaar niet met jullie op een volwassen manier communiceren want jullie begrijpen mij niet simpelweg omdat er behalve mijn persoon geen volwassenen aanwezig zijn die enig vermogen hebben tot logisch nadenken en capabel genoeg zijn om niet zo stom over te komen, dat is moeilijk, dat weet ik en daarom zal ik dan ook de verstandige hier zijn en zeg ik: adieu!

ps. Heeft iemand toevallig een voeding/trainingschema kant en klaar zodat ik deze kan gaan gebruiken op weg naar het wk 2014, benen hoeft niet want het zijn allemaal voetballers, mijn dank is groot.
                  Ik zou toch wel eens willen weten wie dit cloontje heeft aangemaakt :P

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                    1 ding is zeker, als 1 iemand die kapsoneslijertjes tot een geheel kan krijgen en niet over zich heen laat lopen is hij het..
                    Bij Bayern ging het anders gruwlijk mis het laatste halfjaar met de vedetten. In 2002 werkte het ook niet tussen van Gaal en de vedetten. Het verleden zegt toch iets anders. Hij en Rivaldo waren ook niet de beste vrienden. Ik denk dat het eerder gaat botsen tussen hem en echte vedetten.
                    Last edited by SDGooner; 07-07-2012, 13:42.

Comment

Waarom is iedereen tegen Danny? Juist omdat ze hem er bij doen lijkt het me geslaagd. Dan zal van Gaal het ook wel laten om al te grote kapsones mee te nemen. Doet hij dat wel dan laten ze hem weten dat hij makkelijk te vervangen is door Danny.

Bovendien is Danny een top gozer natuurlijk, kun je altijd gebruiken.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        Waarom is iedereen tegen Danny? Juist omdat ze hem er bij doen lijkt het me geslaagd. Dan zal van Gaal het ook wel laten om al te grote kapsones mee te nemen. Doet hij dat wel dan laten ze hem weten dat hij makkelijk te vervangen is door Danny.

Omdat hij Blind is.

Comment

Originally posted by Silk View Post

Daarom zei ik al dat ik niet weet wat ik ervan moet denken, moet het eerst nog maar eens zien met die blind.
                          keep the focus going!

Comment

Ach die van Gaal presteert niks, bij Bayern München issie eruit getrapt.
                            Bij welke club heeft hij nou echt kunnen presteren? Hij was tenslotte al een jaar werkloos.
                            Bij AZ ging het ook al niet van het lijedakkie. Later volgden er nog talloze persconferenties waarin Van Gaal zich op liet jutten tijdens meningsverschillen met journalisten. Door zijn arogantie.
                            En Arjan Robben heeft een conflict met hem, dus zal van Gaal hem zeker niet opstellen. Nee het is gewoon een achterbakse arogante klootzak.
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Robben niet opstellen is niet bepaald een verlies. Narsingh heb je meer aan. Is ook snel, minder voorspelbaar en schiet niet elke bal 20m over het doel. Robben is fucking overrated, maar dat lijkt niemand te zien.

Comment

Voetbal is overrated

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X