Lengte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lengte

Hallo iedereen,

Ik ben op dit moment nog al klein. Ik ben in januari 16 geworden en ben pas 1.68. ( ja, ik ben een jongen) Mijn vader en moeder zijn ook niet groot, 1.73 en 1.61 maar volgens al die lengte berekeningen zou ik alsnog 1.78 worden.

Op school ben ik ook veruit 1 van de kleinste.

Is het normaal dat ik met zulke ouders maar 1.68 ben?
    Heeft iemand tips die de groei stimuleren ofzo?

Alvast bedankt,

lengte zegt op die leeftijd nog niets. ken genoeg mensen die daarna nog de lente inschieten.

ook hoeft de lengte van de ouders er niet heel veel mee te maken. ik ken mensen van 2m+ die ouders hebben van 1,6 en 1,7m

groei kun je stimuleren met een goede hoeveelheid goede voeding. maar dat zal op deze leeftijd hooguit enkele centimeters in de lengte schelen (geadopteerde kinderen in NL zijn vaak ook langer dan familie waar ze weg komen door verschil in voeding)

dus je zal gewoon geduld moeten hebben en gewoon niets van de lengte aan moeten trekken.

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
      lengte zegt op die leeftijd nog niets. ken genoeg mensen die daarna nog de lente inschieten.

ook hoeft de lengte van de ouders er niet heel veel mee te maken. ik ken mensen van 2m+ die ouders hebben van 1,6 en 1,7m

groei kun je stimuleren met een goede hoeveelheid goede voeding. maar dat zal op deze leeftijd hooguit enkele centimeters in de lengte schelen (geadopteerde kinderen in NL zijn vaak ook langer dan familie waar ze weg komen door verschil in voeding)

dus je zal gewoon geduld moeten hebben en gewoon niets van de lengte aan moeten trekken.
      Hopelijk krijg ik dan nog een late groeispeurt. Want zover ik me kan herinneren heb ik er niet echt een gehad tussen me 12ste en nu. Ik ben in die 4 jaar maar 7 centimeter gegroeid terwijl andere kinderen op mijn school echt 14-18 centimeter langer zijn geworden.

Comment

hier op bodynet groeien we in de breedte he...misschien verkeerde forum voor je ?
        Last edited by kojak; 24-07-2012, 21:27.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by pyromania View Post
          Hallo iedereen,

Ik ben op dit moment nog al klein. Ik ben in januari 16 geworden en ben pas 1.68. ( ja, ik ben een jongen) Mijn vader en moeder zijn ook niet groot, 1.73 en 1.61 maar volgens al die lengte berekeningen zou ik alsnog 1.78 worden.

Op school ben ik ook veruit 1 van de kleinste.

Is het normaal dat ik met zulke ouders maar 1.68 ben?
          Heeft iemand tips die de groei stimuleren ofzo?

Alvast bedankt,
          Je hebt bepaalde prikken en operaties ofzo maar ik zou gewoon genieten van je lengte. Ik heb vrienden die toen ze 15-16 1,50 waren en nu 2jaar later zijn ze 1,78. Dus wacht je groeit vanzelf wel. Tips zijn: Goed slapen en goed eten.

Comment

Mijn ouders en zus zijn ook klein, ik en mijn broertje zijn +-190cm. Dus geef het de tijd kan nog komen.
            Mind is everything.

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
              Het hang er natuurlijk van af hoe lang de melkboer is.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Bedankt voor de reacties

Comment

hgh zoals bij messi.

Comment

Ga eens naar de dokter. Ben je al lang in de pubertijd? Misschien ben je daar ook laat mee. Maar zoals ik zei, vraag eens aan de dokter, als je niet uitgegroeid bent kan je er nog wat aan doen, daarna niet meer.
                    Train hard or go hormone

Comment

ik kan je geen tips geven verder,maar weet wel dat ik een kop groter ben dan de rest van mijn hele familie en de enige ben die al vanaf jongs of aan bezig was met kracht en voeding
                      Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X