Trainen zwangere vrouw en dochter 12 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen zwangere vrouw en dochter 12 jaar

Hallo ik ben sinds enkele weken weer naar de sportschool gegaan, nu wilde mijn vrouw ook en mijn dochter van 12 ook. Nu is mijn vrouw sinds 5 weken zwanger en nu is mijn vraag in hoeverre moet zij doorgaan met krachttraining ? En mij n dochter van 12 is gezegd dat ze geen krachttraining mag doen, maar alleen de cardio apparaten mag gebruiken nu snap ik dat enigzins wel maar zou graag jullie mening willen horen ik snap vanuit haar oogpunt dat het wel saai is alleen cardio.
    Goed gejat is het halve werk!

Je vrouw kan tot een maand of 7 relatief veilig trainen. Dan begint de buik echt wel in de weg te zitten.
    Op een x aantal weken voor de bevalling gaat ze hormonen aanmaken die er voor zorgen dat de spieren gaan verslappen voor een makkelijker bevalling dus vanaf dat moment zijn de zware oefeningen voor benen en onderrug over of worden sowieso minder.
    Verder kan ze dus behoorlijk lang gewoon doortrainen. Zo lang mogelijk doortrainen heeft ook voordelen voor na de bevalling, zoals sneller weer fit en sneller haar goede figuur terug.

Kinderen van 12 kunnen wel fitnessen maar onder stricte begeleiding en lichte fitness apparaten of gewichten. En aan te raden altijd fullbody te doen. Op zich is fitness helemaal geen probleem voor kids, ze mogen immers ook judo of worstelen doen...dat is vaak zwaarder dan fitness.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thanks voor je supersnelle reactie !

Dan kan ik mijn vrouw dat mooi even vertellen. We zijn nu eindelijk op de goeie weg qua voeding en sporten en ze dacht nu wel over 3 maanden te stoppen met trainen, maar dat gaat dus mooi niet op.

Mijn vrouw was gisteren bij de huisarts geweest en die raadde haar af überhaupt nog eitwit shakes te nemen, omdat dit o.a. te belastend is voor de nieren.

Ik zal vanavond gelijk even overleggen op de sportschool.
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

Als je vrouw verder gewoon regelmatig haar controles heeft is er sowieso niks aan de hand.
        De verloskundige en de gyneacoloog kunnen wel vertellen wanneer die hormoonaanmaak begint en wanneer het riskant wordt en met welke oefeningen.

Na zoveel maanden gaat ze ook zelf wel voelen of ze het wel of niet gaat redden om te trainen en of het dan wel of niet veilig is. Vooraf al bang zijn om te trainen hoeft dus echt niet.

train ze.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X