beschuldiging Anabolen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beschuldiging Anabolen?

Hallo Gasten!

De laatste tijd gaat het best lekker en ik boek goede progressie. De laatste tijd komt bij bekenden ter sprake dat ik Anabolen gebruik. Iets wat ik nooit zou doen. Aan de ene kant zie ik dit als een groot compliment maar aan de andere kant vind ik het vervelend, vooral als het zelfs op mijn facebook wordt gezet. Ik denk dat ik niet de enige ben met dit probleem, hoe reageren jullie hierop?

Gewoon blijven ontkennen (johh..) en zeggen dat men niet moet spreken over dingen waar men geen verstand van heeft. Verder hen vragen of ze willen stoppen het op je FB te zetten, want onzin verkopen moeten ze ergens anders doen..

Bewijst wederom hoe bekrompen de visie van sommige mensen is.

Ohja...

"Straight outta gym"

Comment

Ja, je hebt helemaal gelijk Waterpolo! Aan de ene kant is het natuurlijk een groot compliment maar ik vind het niet tof als straks familie enzo ook denkt dat ik aan de anabolen zit.

Comment

Meespelen met hun gedachten en helemaal uit het lint gaan terwijl je aan het ontkennen bent....schelden, tieren en vloeken bij alles wat los en vast zit
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Zit je dat niet dan?
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
            Ja, je hebt helemaal gelijk Waterpolo! Aan de ene kant is het natuurlijk een groot compliment maar ik vind het niet tof als straks familie enzo ook denkt dat ik aan de anabolen zit.
            Ik kan het wel begrijpen, want je zit niet te wachten op dat soort "verdenkingen", toch denk ik dat je er simpelweg begrip voor kan krijgen als iemand uit je omgeving het direct aan jou zou vragen over hoe of wat. Verklaar je dan nader en probeer rustig te blijven en aan te geven dat je het niet prettig vindt.

Verder jezelf gewoon een compliment geven, want dat wil zeggen dat die gasten denken dat jij zo "snel, goed" groeit door ""vals te spelen", terwijl je gewoon naturel lekker je ding aan het doen bent.

Even voor de meelezers ik zeg "valsspelen", omdat ontwetende denken dat roids gebruiken, valsspelen is. Echter is dat natuurlijk niet zo, maar even om in hun termen te rederen..
            "Straight outta gym"

Comment

Ik zou het gewoon zien als een compliment.
              En als je familie dat denkt dan moest je gewoon eens een goed gesprek houden.
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                Zit je dat niet dan?
                Nee, ik zou mijn gezondheid nooit wagen aan het gebruik van dit soort middelen! Ik zie het echt als een hobby en vind dat ik als docent lichamelijke opvoeding ook een voorbeeldfunctie heb.

Comment

Er zal vast iemand hebben gezien dat jij hele eieren wegslikt jonguh.....

Maarreuhhh pak het aan als compliment en laat ze verder lekker het heen en weer krijgen. Jij weet of je wel of niet gebruikt.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Nee, ik zou mijn gezondheid nooit wagen aan het gebruik van dit soort middelen! Ik zie het echt als een hobby en vind dat ik als docent lichamelijke opvoeding ook een voorbeeldfunctie heb.
                    Hahahaha was maar geintje he gab
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Bedankt ze vriendelijk voor het compliment en lach vervolgens terwijl je ze netjes uit legt dat je elke ochtend netjes je brintha eet en vertel de desbetreffende persoon gelijk dat dat ook voor hem een aanrader zou zijn gezien z'n fysiek. Werkt altijd

Comment

Zoals WaterPoloBoy al zei; Haters gaan haten. Zodra mensen tegen mij iets dergelijks zeggen als Anabolen-armen ofzo, zie ik het alleen maar als een heel groot compliment, kan me niks boeien, want mensen die zulke dingen zeggen snappen er zelf geen fuck van
                        Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

Originally posted by iNtense View Post
                          Zoals WaterPoloBoy al zei; Haters gaan haten. Zodra mensen tegen mij iets dergelijks zeggen als Anabolen-armen ofzo, zie ik het alleen maar als een heel groot compliment, kan me niks boeien, want mensen die zulke dingen zeggen snappen er zelf geen fuck van
                          Jep, ik kreeg dat ook te horen toen mijn armen 36-37 cm waren. Als ze dat al anabolen noemen, sommige snappen er echt niks van..
                          "Straight outta gym"

Comment

Dat is omdat jij wel goed resultaat boekt en zij niet. Het kan natuurlijk niet dat het aan hun ligt dus gebruik jij anabolen
                            Lid van de 200 club

Comment

Van je facebook verwijderen en negeren die handel

tegen mij is ook wel is gezegd jij zit zeker aan de anabolen <--- ging vanzelf weg
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X