Politie doet geen fuck

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Politie doet geen fuck

de politie doet echt geen ene fuck meer, ga ik vanmorgen sporten, is er in mijn auto in gebroken , ****lijers
    dus ik de politie bellen, ik kon het via internet opgeven of een afspraak maken, is toch niet normaal meer, als de mijn strot door snijden moet ik dan ook nog een afspraak maken?!

##### #####
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

De politie, je grootste vriend  
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

hahahahaha
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

Snap ergens je frustratie best wel hoor, mijn autoruiten heb er ook al twee keer uit gelegen.
        Maar ff realistisch, hoeveel nut heeft het als er gelijk een politieauto voor de deur staat? Wat gaat dat oplossen?
        Heb persoonlijk iig liever dat de agenten op straat zich met nuttiger dingen bezig houden en je voor dit soort aangiftes dus idd zelf even naar het buro moet...
        Veel schade aan je auto trouwens en veel gejat of viel het mee?

Comment

ja, je heb gelijk miss s, maar was net echt even pist.

mijn achterruit is kapot (was een geblindeerd raam)
          cd's weg
          dashboard naar de klote

er waren bij meerdere auto's in gebroken.

maar ik blijf er wel bij, dat de politie tegenwoordig weinig doet.
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

hoi,

ik had net een jaar gelede hetzelfde voor, op oudejaar.

wel geen ruit ingeklopt, maar met een schroevendraaier ofzo het slot geforceerd.

cd's weg, radio, jas, zelfs mn concooms voor heel wat schade, de radio was er gewoon uitgebroken ofzo.
            meeste waardevol lag in de koffer, dus er was niets te zien langs de buitenkant, ze hadden de zetelkes naar voren geklikt en zo alles weg genomen.

khad zo moeten gaan werken voor mn radio, en een jas is ook niet goekoop vandaag de dag.

kwas ook lang pist. kwou zelfs het weekend erop in de struiken gaan zitten, om te kijken of ze trugkwamen, kzat gwoon op wraak te wachte...

kheb lang dat beeld nog vr mn ogen ghad, zo die kabels uit het vak puilend

anyway, echt mezerie da ze ni van iemand zijn zaken kunne afblijven.

voel met je mee

Comment

Vindt het erg voor je corina, maar wat kan je eraan doen, hebben jullie dan geen alarm op je wagen staan. Nu kan je een klacht gaan neerleggen tegen onbekende, maar daar ben je dus niks mee, of ze moesten ooit de kerels eens strikken waardoor je een schadevergoeding kan eisen. Nu zit je met die onverwachte kosten

Grtz
              stil growing

Comment

Balen voor je,Corina!

Als ik zou weten wie het was....

Comment

Ze doen alleen de verkeerde dingen, was gisteren weer 140 euro lichter !!! ( niet handsfree bellen )

Die agent deed de bijrijders deur open en het eerste wat hij zei, je krijgt een bekeuring en die is niet goedkoop  

Tijdens het schrijven vraagt hij nog vrolijk, heb je nog een reden dat je zat te bellen. Heb gelijk gevraagd waarvoor hij van die onzinnige vragen stelt als hij die bekeuring toch uitdeeld !!!

Comment

vorige week 125 E boete gehad omdat ik zogenaamd iemand geen voorang gaaf bij een zebrapad

ONZIN!!!!

ER STOND HELEMAAL NIEMAND DAAR

Comment

meeteen motivatie voor in de sportschool ...

Comment

die straatflikskes toch hé.. gefrustreerd tot en met...

groeten
                        I just live once and I want the max out of it!

Comment

@snipke

het was mijn cinqeucento daar zit geen alarm op, is onze 2e wagen.

ik krijg het waarschijnlijk wel vergoed van de verzekering, maar ja is weer zo'n rompslomp.
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X