Cursus trainingsmethodiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cursus trainingsmethodiek

Gisteren terug naar de les geweest , ben geslaagd in mijn examen van de eerste module (anatomie , fysiologie, veilig sporten curatief en preventief, didacktiek, ontwikkelingsleer en motorisch leren) , en gisteren heb ik trainingsmethodiek gekregen en gelijk een serieuse discusie aangevoerd. Leraar zie dat elke prof in bb wereld minstens 4-6 uren in de sportschool zit en dit 5dagen per week, natuurlijk moest ik keihard lachen als hij dit verkondigde , en zei dat hij waarschijnlijk nog afstampt van de arnold tijd, en ze nu max 1 uur in de gym zitten, s morgens een spiergroepje 20-30 minuten dan naar huis,eten en slapen en in de voor avond nog een spiergroepje 20-30 minuten en gedaan ermee.

Wat denken jullie

Grtz
    stil growing

Allereerst gefeliciteerd, Snipke!

20-30 minuten... da's een beetje weinig, vind je zelf niet? Ik denk dat de gemiddelde prof zo'n 6x per week traint en dan elke keer 1 tot 1½ uur. Ze doen natuurlijk ook veel cardio. Het is alleen de laatste jaren erg 'cool' om te zeggen dat je die 60 cm.-armen in slechts 20 minuten per week gebouwd hebt. Ik geloof daar geen drol van!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Comment

Velen trainen zo'n 4-6x per week, en dan 's ochtends en 's avonds. Dat zie je ook bij al die traininsvideo's van de profs.

Ze trainen zo'n 30-60 minuten per keer, dus maximaal 2 uur per dag. Ik bedoel hier dan echt trainen mee he, dus niet omkleding, posing, enz.
        Cardio reken ik hier dan ook niet bij, voor een wedstrijd komt er meestal nog flink wat cardio bij.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Veel zal ook afhangen hoe ze zich voelen denk ik , met al die as , heb er toch eens over gelezen dat ze hun soms zo slecht voelen dat ze gewoon niks doen,en een andere dag weer knallen in de gym

Grtz
          stil growing

Comment

gefeliciteerd met het behalen van je examen

lijkt mij ook niet nee, 6 uur per dag trainen
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Gefeliciteerd Snipke.

Qua training zal de waarheid ergens in het midden liggen maar denk zeker wel dat jij er iig dichter bij zit dan die leraar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X