Aantal punten zijn herkenbaar ja.
Don't Be THAT Guy: Gym Weirdos.
Collapse
X
-
Rocky jr. !! ZOOOOO PFF. Ik heb er 1 rondlopen bij mij, echt zo een uit de kluiten gegroeide anaboolfiguur .. en dan dat *uitblazen* bij elke stoot voor de spiegel.. HINDERLIJK irritant gewoon. Alsof zo een figuur uberhaupt bokst.. not. Soort van stoer denkt ie geloof ik dat het is.. Rot toch op. Het verziekt iedereens concentratie
Dumbellina
I like dumbellina , of de occasional lady op de lat pulldown met 2.5K. Van binnen kan ik er altijd wel een beetje om lachen..Daar bereik je toch nooit wat mee?
Zou het dan wel wilen zeggen maar dan ben ik gelijk weer de creeper ofzo. Hou me wel met mezelf bezig
Mr. Smith , die hebben wij ook in de sportschool maar ik hinder me er niet aan , kom nooit in de buurt van dat apparaat
Ik mis wel de naked old guy in de lijst , weetjewel.. die gozer die altijd een uur in z'n blote pik rondloopt in de kleedkamer , nooit het fatsoen lijkt te hebben eens z'n boxer om z'n hol heen te doen.
Blergh..Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View Post
Ik mis wel de naked old guy in de lijst , weetjewel.. die gozer die altijd een uur in z'n blote pik rondloopt in de kleedkamer , nooit het fatsoen lijkt te hebben eens z'n boxer om z'n hol heen te doen.
Blergh..
Overigens hebben wij nog een type: Spiderman.
Dat is de gast die alleen maar spastische atletiekoefeningen staat te doen voor de spiegel zonder ook maar ooit 1 dumbell of barbell aan te raken. Zijn bekendste move is dat ie zijn handen tegen de muur zet en net doet of ie er tegen omhoog wil klimmen. Vandaar de nickname spiderman.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostSommige dingen kunnen je uit je concentratie halen Tal. En wat doe jij tussen je setjes?
Euh niet naar andere mensen kijken, net als dat je om te weten dat iemand een uur in zijn nakie loopt je zelf dus daadwerkelijk een uur in het badlokaal moet blijven
dit soort topics hebben we al vaker gehad en ik begrijp talal wel, mensen ergeren zich aan van alles en nog wat, maar leef en laat leven, koptelefoon op en oogkleppen voor.
Ik train tegenwoordig lekker op zolder maar kon me daarvoor aan weinig mensen irriteren, of ze schreeuwen, tegen muren opklimmen, whatever, ik kom om te trainen.
Ik vind het alleen vervelend als iemand poepies laat in de gym erg stinken zou ook wel vervelend zijn.
Comment
-
Originally posted by lucky_luc View PostIk moet nu denke toen ik nog in crooswijk trainde.
Iemand rade me toen der tijd wel aan om een wijde broek te dragen een man van rond de 60:$There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMr. Scream
No matter what weight this guy is using, or what rep he's on, he feels the need to share his pain with us. A certain amount of noise is understandable, and even expected on certain movements (i.e., squats), but nobody wants to hear you yell through 4 sets of pushdowns.
Hey...Mr scream loopt bij ons rond. Een grote surinamer die Ronny Coleman quotes vergezeld met continue geschreeuw (Whoooo! I love the shit!/ The shit is getting ugly but I still love it!!)Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostGrappig dat iedereen zo op elkaar let. Ben benieuwd of sterkste ophaler zelf iets heeft waar mensen zich aan irriteren.
En ja er zullen zelfs mensen zijn die zich aan jou ergeren kerel.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostSommige dingen kunnen je uit je concentratie halen Tal. En wat doe jij tussen je setjes?
Originally posted by de sterkste ophaler View PostVast en zeker. Maar dat zie je niet van je zelf he?
En ja er zullen zelfs mensen zijn die zich aan jou ergeren kerel.
Comment
-
zijn er heel veel bij ons die hier beschreven staan, en ik zal ook vast op het lijstje staan.
schreeuw af en toe en help altijd mijn vrienden.
enigste vind ik erg het hard neer gooien van dumbells en het niet opruimen voor de rest doe waar je je lekker bij voelt alleen val mij er niet mee lastigCalisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...17 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...21 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment