SteroidsR4Losers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kabaffel View Post
    Hij wil viral gaan en zo veel geld verdienen vaak in het verleden gedaan, het verbaast me dat niemand van jullie dit door heeft...
    nah lukt hem toch nooit, hij is al een tijdje bezig en zijn vids krijgen toch geen miljoenen views

Comment

Wat een motherfucking cocksucking fucking cunt mongool.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wtf hij is echt sterk. Bijna 10 kilo dumbell curls per arm.

Zekers dat tie aan juice zit.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik kom niet meer bij. Wat een wonderbaarlijke woordkeuze, die intonatie, dat stemgebruik, dat slijm op ze lippen terwijl hij voor de zoveelste keer het woord "fuck" in de mond neemt. Dat hij gewoon naar adem snakt omdat hij zoveel wil zeggen in één ademteug.

Dit individu heeft duidelijk een probleem en dat hij zijn leven wil opdragen om "STEROIDSARE4LOSERS" te promoten, be my guest.. Als hij daarvoor elke dag op wilt staan.. Dit is nou echt een typisch voorbeeld van een fucking lowlife.
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
            Ik kom niet meer bij. Wat een wonderbaarlijke woordkeuze, die intonatie, dat stemgebruik, dat slijm op ze lippen terwijl hij voor de zoveelste keer het woord "fuck" in de mond neemt. Dat hij gewoon naar adem snakt omdat hij zoveel wil zeggen in één ademteug.

Dit individu heeft duidelijk een probleem en dat hij zijn leven wil opdragen om "STEROIDSARE4LOSERS" te promoten, be my guest.. Als hij daarvoor elke dag op wilt staan.. Dit is nou echt een typisch voorbeeld van een fucking lowlife.
            hahahaha! Messcherpe analyse! Beter kon je het niet verwoorden hahaha!

Comment

comes a time in Kevin Levrones life when he has to reveal his steroid cycle - YouTube

steroidsR4Losers cardio workout vid

Comment

Ik heb me gesubt op deze man. Wat een goeie adviezen geeft tie. Hoop dat ik ooit ook zon fysiek behaal.

Would Bang 10/10
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nocerino is de nieuwe Barbrother?
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Wat een gast is het ook he.
                    keep the focus going!

Comment

schijnt dat deze homo vroeger een kuur gedaan heeft en slecht nagekuurd heeft of iets verkeerd genomen en nu slecht tot bijna niet werkende testikels heeft, en nu de AAS de schuld geeft van zijn fouten en daarom die alle AAS gebruikers basht.

(het is maar wat mensen op yt zeggen over hem, idk of het waar is...)

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        Nocerino is de nieuwe Barbrother?
                        Ehm nee? Ik ben serieus in serieuze topics en troll in trolltopics.

Comment

Die kerel is echt niet goed hoor.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Doe gast heeft gewoon synthol in ze bbiceps en ze pens gespoten.

Comment

Ik denk dat ik het topic al wel 20x open heb gehad, en ik blijf geshockeerd.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

My Challenge to Zack Khan and others (standing cheat 60kg. dumbbell curlz) - YouTube

en nu wilt hij een uitdaging opnemen tegen Zack Khan lol

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X