Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
HAhahahaha weet je wie de eerste ipad had, ja calimero je weet wel een ei pet ahahahah geweldig deze
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Zijn er genoeg die de dag voor de wedstrijd leuke feestjes bezoeken, strak staan en zo juist helemaal droogtrekken voor de wedstrijd de ochtend erna (niet dat dit nu een wedstrijdjongen is ) Leuk filmpje
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Nog altijd een betere fysiek dan 99% van de forabezoekers overal..
Btw dat wijf dat hele tijd zwaait, je zal jezelf zo maar terugzien de week erna! Is enkeltje treinspoor gok ik..
Whahah idd beter fysiek ! maar toch wel patser :P
Heb me dood gelachen met dat soort jongens op thunderdome, staan ze pizza te eten met een slingerkaak en ik maar lachen met mn bakkie fruit
Zijn er genoeg die de dag voor de wedstrijd leuke feestjes bezoeken, strak staan en zo juist helemaal droogtrekken voor de wedstrijd de ochtend erna (niet dat dit nu een wedstrijdjongen is ) Leuk filmpje
Scheelt echt heel veel ! Zodra ik speed oid neem dan pis/zweet ik meteen alle vocht eruit ! knallen de aderen meteen overal eruit
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment