Film craig titus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Film craig titus

Ik had wat informatie gelezen over Craig Titus ik kon hem niet echt goed..Maar ik heb net een film van hem gezien..En die kerel is echt gruwlijk gespierd.Hij sprak me echt aan.na arnold zou ik zeker voor hem kiezen.Is dit een bodybuilder van tijdje terug of issie nog steeds bezig.?. wil wat meer info van hem...denk niet dat veel mensen hem goed kenne..

Greetz

Nou hij is behoorlijk bekend hoor! Zijn ruzie met king kamali heeft voor nogal wat opschudding gezorgd in de bb wereld. In de flex heeft hij ook vaak gestaan. Volgens mij doet hij zelfs mee met de ironman! Op www.muscletime.com staan ook wel foto's van hem.

Die film van hem heb ik ook thuis. Zijn fysiek is zeker goed, maar ik ben er geen fan van.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Hier zijn website.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik vind hem in die film echt gruwlijk.....ik vind hem nog beetje meer lijken op de oude fyssiek bodybuilders nog uit arnolds tijd op 1 of andere manier vind ik dat veel mooier.En die benen van hem zijn echt monsterlijk wreed..

Greetz

Comment

Die film ken je vast wel even op een dvd branden voor je grote vriend he,Freekie?

Comment

ik heb hem op mpeg arie...je ken hem dus op je pc bekijken als je wilt ik heb hem hier al voor je liggen als je hem wilt hebben..

Greetz

Comment

craig is zeker goed. Vooral zijn triceps en benen mogen er wezen. alleen zijn chest niet altijd optimaal jammer genoeg. hij is in van de veteranen en ik heb zeker recept voor de dude. en nu dat hij HGH heeft ontdenkt lijkt het steeds beter met hem te gaan. hij doet dit jaar mee aan de ironman 2005 dat is 25 maart dus ben benieuwd wat hij ervan gaat bakken met zijn nieuwe supplement (HGH)

welke film heb je van hem

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X