Originally posted by quibus
View Post
Carnaval
Collapse
X
-
Originally posted by brillant View Postwat een sporters hier ,laten ze zich helemaal vollopen ,om vervolgens alles weer uit te kotsen
hoop dat er weer een paar zo dronken zijn dat ze keihard met hun kop op de tegels knallen. En de familie/vrienden afvragen waarom ze dood zijn. droplullen.
Comment
-
Doe niet aan deze onzin, meeste weten niet eens waarom het carnaval is en hoe het ontstaan is.
Gewoon meelopen met de menigte en jezelf klem zuipen.
Ik heb gewoon gisteren en vandaag een knallende work-out achter de rug, hier word ik veel gelukkiger vanCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostDat is aardig van je
Vroeger was carnaval nog leuk. Vanaf de 11-11e wekelijks als vereniging samen komen bij de kegelbaan en lol hebben. Nu is het niks meer dan triest zuipen. Slaat nergens op. Praalwagens en alle andere dingen met carnaval is helemaal verloederd. Daar ga je niet als zelf-respecterend individu aan mee doen. Dus degene die wel mee doen...zegt mij genoeg wat voor diep trieste figuren dat zijn.Last edited by Falstyr; 10-02-2013, 16:24.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJa en dat als limburger die vroeger zelfs prins carnaval is geweest. Maar ik had nog te veel verstand dus ben uit limburg vertrokken om bij normale mensen te gaan wonen
Vroeger was carnaval nog leuk. Vanaf de 11-11e wekelijks als vereniging samen komen bij de kegelbaan en lol hebben. Nu is het niks meer dan triest zuipen. Slaat nergens op. Praalwagens en alle andere dingen met carnaval is helemaal verloederd. Daar ga je niet als zelf-respecterend individu aan mee doen. Dus degene die wel mee doen...zegt mij genoeg wat voor diep trieste figuren dat zijn.
Comment
-
Heeft weinig zin. Carnaval is niet het probleem. PRobleem is dat iedereen te veel zuipt en doet alsof dat gelijk staat en een goede tijd hebben. Kijk maar naar andere feesten waar mensen puur heen gaan om lam te zijn. Daarna stoere verhalen vertellen hoe sociaal het weekend wel niet was. Dat moet aangepakt worden. Niet de feesten zelf. Als mensen daar eens mee kappen dan wordt carnaval ook weer gezellig zoals het 10-15 jaar terug voor het laatst was. Om te zwijgen over concerten en dance feesten die er beter zouden worden door te drinken in mate.Last edited by Falstyr; 10-02-2013, 16:45.
Comment
-
Wowww hier in Spanje met carnaval zijn, dat kan ik iedereen aanraden. Allerlei tradities en gekke feesten, slaat allemaal echt nergens op maar super om mee te maken die mensen hier.
Donderdag was er een feest dat iedereen merenge ofzo maakt, volgens mij opgeklopt eiwit met suiker en dan allemaal de straat op en op elkaar gooien. Gister was er een kerel in z'n blootje die zichzelf helemaal in honing in liet smeren om vervolgens in een bak met veren te springen en dan als kip door de stad gaan, iedereen erachteraan en gewoon feesten. Vandaag allemaal groepen door de straten, muziek maken, snoep op elkaar gooien. Kwamen allemaal bijeen op een groot plein om rondjes te rennen en te dansen en daarna snoep oorlog. Echt niet normaal, iedereen snoep door de lucht gooien iedereen had plezier, super!
Vanavond grote parade in Sitges, moet ook heel vet zijn"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment