dubbel...
Investment banking
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostIk wil niet de relativerende lul uithangen maar het boeit echt geen moer waar je in Nederland je master (of bachelor) haalt. Leuk dat sommige universiteiten en bepaalde studies gerelateerd daar aan "beter" staan aangeschreven. Je hebt er echter niks, maar dan ook helemaal niks aan.
In Engeland en Amerika bijv. wel weer wat meer, omdat grote bedrijf daar vooral recruiteren van target schools. In mijn ogen blijven goede contacten toch nog altijd het meeste geld waard, iets waar ik zelf momenteel helaas nog niet over beschik.
Comment
-
De eerste jaren zijn hard werken, je bek houden en contacten (lees mensen die boven je staan in de hiërarchie) belangrijk. Daarna komt actually intelligentie en talent pas om de hoek kijken wanneer je voor de amitieuse baantjes wilt gaan. En zelfs dan is een kruiwagen erg handig.
Ik ben zo blij dat ik me niet in dat soort wespennesten zal hoeven begeven. Van die plekken waar iedereen denkt dat ie heel bijzonder is omdat ie een studie af heeft. Ongetalenteerd, op het domme af, pretentieus, maar wel gemotiveerd. Dat brengt je een heel eind. Bij PWC was dat echt een ramp, dan te bedenken dat er mensen zijn die dat gewoon 40 jaar doenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostHahahaha hoor inderdaad meer van dat soort verhalen over pwc.
How's that voor een negatieve schets van PWC ik lijk Fallus wel hahahBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postpwc is dat die accountancy, financiele en belasting shit>Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostNiet om kinderachtig te willen zijn, maar na onze laatste uitwisseling van lettertjes vind ik dat je karakterologisch kleur hebt bekent. Mss moet je eens bij PWC gaan kijken, daar doen ze dat precies zo
@ pescatore: kan je weer ff reageren op mn pm :P>?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostNiet om kinderachtig te willen zijn, maar na onze laatste uitwisseling van lettertjes vind ik dat je karakterologisch kleur hebt bekent. Mss moet je eens bij PWC gaan kijken, daar doen ze dat precies zo"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostNiet om kinderachtig te willen zijn, maar na onze laatste uitwisseling van lettertjes vind ik dat je karakterologisch kleur hebt bekent. Mss moet je eens bij PWC gaan kijken, daar doen ze dat precies zo
tevens wou jij niet inzien dat je even op de vingers getikt werd vanwege je kinderlijke gedrag. ga dan niet zo zitten doen.
----------
Ot heb weinig met bankenLast edited by Beachboy; 24-02-2013, 12:05.
Comment
-
Maak je niet te druk om allerlei randzaken. Maak je studie af en ga ergens werken waar je je prettig voelt en waar mogelijkheden om te groeien liggen. Of dat nu qua functie of kennis is, beiden is ok. Dat carrièrepad wijst zich vanzelf wel uit. Gewoon niet falen op zaken waar je je dat niet kan veroorloven, that's it. Een mooie reis naar Azië of Zuid-Amerika voor een paar maanden doet meer voor je dan een goeie stage plek op lange termijnBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment