Originally posted by talalelh15
View Post
Investment banking
Collapse
X
-
Leuk om te zien dat er discussies op gang komen. Interessant om te zien wat leden allemaal voor studies/ werk/ interesses hebben. IQ van 135 is niet uitzonderlijk hoog hoor.. Had volgens mij vorig jaar 132, is wel hoog maar niet extreem.
En jongens, houd het een beetje vriendelijk onder elkaar aub, kan het nog een leuk en interessant topic worden dit!
Comment
-
Originally posted by aktito View PostMet een IQ van 135 val je binnen de slimste ~2% van de bevolking (IQ >130 wordt als hoogbegaafd beschouwt). Overigens geldt dit alleen wanneer je een officiële IQ-test hebt laten afnemen, de Nationale IQ-test is een vrij onrealistische benaderingBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Intelligentie is ook een relatief begrip, in hoeverre jouw mentale capaciteiten zich verhouden tot die van anderen. Overigens zit er, zelfs op professionele tests, een standaarddeviatie van 15 punten. Dat maakt wel even het verschil of je bij de slimste 2% of slimste ~18% behoort . Het feit dat mensen met een bèta-skillset hoger scoren lijkt me vrij makkelijk te berenederen .
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostSmall business and retail management 3de jaar nuBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostSmall business and retail management 3de jaar nu
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostMss ben je over een paar jaar mijn bitch dan. Grapje Tal . Het begint allemaal pas als je in het bedrijfsleven terecht komt, daar wordt het kaf van het koren gescheden. Vind het ook grappig om te zien dat vrijwel niemand die ik ken een baan heeft die direct aan zijn studie is gerelateerd. Behalve als je geneeskunde doet, of makelaardij.
Originally posted by aktito View PostLeuke opleiding! heb ik ook nog naar gekeken. Wat wil je ermee worden? Daar liep ik toendertijd een beetje op vast namelijk, leek me de perfecte basis voor ondernemerschap, maar wat als je dat niet ziet zitten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment