Jullie meningen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jullie meningen!!

Vrienden van het forum ( ook testo en xenogear )

Ik zit het internet af te zoeken naar leuke bodybuilding dingen . kom ik bij de een trailer van film van jay cutler en van ronnie coleman, wat mij zo opvalt ze zulke korte herhalingen maken weliswaar biceps 30 kilo per dumbell, maar zo kort en krachtig, niet normaal!!! Echt alleen maar rammen en smijten met dat gewicht, terwijl mij geleerd is alles met een rustig/chill tempo te doen!!

Ik snap ook wel dat we hier over de werled top praten , maar ik vind het toch raar. ( jullie mening )

Tweede wat me toch bezig houdt , ik zag de uitslag van de Ironman en Gustavo Badell won de titel en lee Priest was tweede maar toen ik de foto''s zag, leeg die Badell wel 9 maanden zwanger, niet normaal, en priest was zo strak als een lat rond ze middel, vinden jullie dat de jury alleen maar puur voor massa moet gaan?! Want ik vond Lee Priest veel allrounder dan Badell ( Badell was wel groter , maar Priest is ook klein qua lengte )

Jullie meningen vrienden!!

Grtz Philip

Vind het ook vreemd, ze gooien echt met het gewicht! Maar het werkt blijkbaar wel. Ik denk ook dat je niet echt een vergelijking kan maken, omdat het pro's zijn wat je ook al zegt.

Rustig en beheerst trainen is mij ook altijd geleerd. Maar spieren zijn gemaakt voor snelheid. Imo moet je een oefening niet te traag uitvoeren, bijv. met bankdrukken krachtig uitdrukken met zoveel mogelijk snelheid als mogelijk is, vervolgens beheerst weer terug. Ten alle tijde de oefening netjes uit blijven voeren, maar wel snel trainen.

Ik vond lee er op de ironman ook goed uitzien, maar badell was duidelijk de winnaar! Veel meer massa en zag er veel beter uit dan lee vond ik. Hij heeft wel een buik, maar dat heeft ronny ook. Dat het niet esthetisch is kan ik begrijpen, maar massa is wel erg belangrijk bij topwedstrijden.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Badell heeft volgens mij een paar liter insuline en GH gebruikt, want die is zo vooruit gegaan in vergelijking met vorig jaar.
      Niet normaal iets van 20 kilo meer massa ofzo, hij werkt ook met Milos Sarcev, ( oude bodybuilder )

Maar lee Priest komt elke wedstrijd wel met een compleet pakket, niks op aan te merken maar hij heeft ze lengte niet mee! ( behalve op de Olympia van vorig jaar was die vijftiende ) ben echt een fan van hem, maar hij wint nooit een echt belanfrijk titel , altijd net niet, maar een ding staat vast hij heeft de BESTE armen allertijden!!

Grtz Philip

Comment

als je een oefening snel uit voert wordt de traagheids kracht steeds groter waardor je sneller bent uitgeput en dus minder reps op een bepald gewicht kan maken
        Who's the Chef

Comment

De reden dat ze dat doen is volgens mij meer voor de show op de videoband. Bij contractie's gaat het juist om de excentrische contractie. Het is belangerijk dat deze juist langzaam en goed wordt uitgevoerd. Deze contractie is juist heel belangerijk voor de spiergroei.
          Met snelle hh schiet je dus niks op..

grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (been @ Apr. 16 2005,04:40)]als je een oefening snel uit voert wordt de traagheids kracht steeds groter waardor je sneller bent uitgeput en dus minder reps op een bepald gewicht kan maken  
            Gozer!! wat zeg nu eigenlijk?

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Apr. 16 2005,06:45)]De reden dat ze dat doen is volgens mij meer voor de show op de videoband. Bij contractie's gaat het juist om de excentrische contractie. Het is belangerijk dat deze juist langzaam en goed wordt uitgevoerd. Deze contractie is juist heel belangerijk voor de spiergroei.
              Met snelle hh schiet je dus niks op..

grtz..
              Dat denk ik ook ja, het staat wel heel wijs, maar volgens mij is die excentrische herhaling heel belangrijk, net zoals een volledig bewegingsverloop.

Comment

ik vind die insulinebuiken gatlelijk, ik kan er ni aan doen....

als ik die bodybuilders zie van vroeger rond de jaren 70, begrijp ik niet waarom mensen massamonsters zo knap vinden, vind het zelf belachelijk.
                I just live once and I want the max out of it!

Comment

of is het van de hgh dat die buiken tegewoordig zo uitzetten?
                  I just live once and I want the max out of it!

Comment

Ik denk het meest de HGH. Ik dacht dat de HGH ervoor zorgde dat ook de organen bijvoorbeeld in de maag gingen groeien. Hierdoor lopen ze erbij alsof ze zwanger zijn.
                    Last edited by Achilles; 20-02-2006, 16:15.

Comment

HGH staat er om bekend inderdaad.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dacht zelf dat het bij hgh wel mee viel maar dat het komt door gebruik van ifg-1. Dit goedje zorgt er voor dat alles gaat groeien..

Grtz..

Comment

Igf-1 inderdaad ook en de combinatie zou er garant voor staan..

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Lee heeft idd fantastische armen maar heeft gewoon de pech dat ie zo klein is.

Gustavo is enorm vooruit gegaan en je kan je idd afvragen wat hij daarvoor allemaal heeft moeten doen.

Hgh en igf-1 in grote hoeveelheden zal zeker alles laten groeien wat er maar kan groeien en daar ben je niet altijd even blij mee,zeker als je Ronnie's buik ziet.

Comment

Inderdaad testo, ik vind het echt smerig..

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X