Aesthetic gym wear

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Okeee dan

Comment

• pfff, ging gewoon om de gymshark shit. Is gewoon epic, ja voor bepaalde jongeren ja met een bepaalde smaak. Als je het niet digt dan ga je toch lekker weg? Lekker boeie wat iemand daar van vind.

Toevallig vandaag iemand gezien in de sportschool met dat blauwe trainingspak en zijn maatje met zo een tanktop van shark. Ff binnenkort vragen aan hun of het goeie shit is. Ik ga geen 70 euro betalen voor een B trainingspak.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik zie Geer en Goor...

2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
        14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
        25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Geen grapjes Pascal, dan ga je toch lekker weg, stouterik...
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• http://m.youtube.com/watch?v=H9FJOk7fOfY
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
              Waarom alleen naar festivals. Wat een dikke bullshit. Juist met squatten vind ik het heerlijk dat mijn knieen vrij zijn en ik bewegingsruimte heb. Knieen blijven altijd in trainingsbroekken steken.. en kan mn warmte niet kwijt..
              Wat een onzin! Squatten doe je in een Speedo.

Originally posted by quibus View Post
              Weet niet meer of ik het in me log al eens had gezegd maar van de week komt er een gozer binnen in zon roze zyzzbroek..dik vest aan..kop ala ronaldo..echte mooiboy dus..vest uit tanktop eronder..ok tanktop..ieniemini broekje..naja hij kan het wel hebben...hij loopt onze kant op..dikke strepen op ze bovenbenen..hij kan het echt hebben (no homo) dikke kuiten...maarrrrrtrtrt WTF gast heeft platte sneakers aan..ja kan ook..met van die zwarte slobsokken erboven...van die dingen die je tot je knieën kan optrekkrn..teruggevouwen tot op ze enkels. ..

Me maatje en ik keken elkaar aan..ja beetje vaag maar hij kan het gewoon hebben.
              Wellicht had lippenstift hem ook gestaan..sommige mensen hebben dat gewoon...99% komt er niet mee weg..ondat ze de attitude missen..goede body is belangrijk maar je houding zegt meer.

Zie veel van die grote gasten en dan zie je in hun ogen dat ze zo onzeker als de nete zijn..die compenseren hun onzekerheid met spieren..die komen niet met zo'n broekjr weg.

En Kai Greene, kan hij het hebben? Zo'n kort broekje?
              Last edited by inferno_0666; 01-09-2013, 22:34.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Fuark die lange broek ziet er wel nice uit voor de koude maanden.

Heb zelf ook singlets liggen en meestal deze voor dem superman gains.
                Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
                doyouevenhoist.com

Comment

• uwot heb jij toevallig een site?
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Als het goed is krijg ik die tanktop morgen binnen
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Enjoy! Ik heh er nu 4 en wil er nog 1tje bij voor mn 5e trainingsdag heerlijk spul!
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                        uwot heb jij toevallig een site?
                        ? Bodybuilding tanktop singlet stringer singlets - Fitness - Marktplaats.nl

of gewoon mij een PM sturen Ik ben de verkoper
                        Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
                        doyouevenhoist.com

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                          uwot heb jij toevallig een site?
                          ik zou het via pm regelen want bodynetbrahs hoeven geen verzendkosten te betalen
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik ben verslaafd aan kleding tegenwoordig, binnenkort maar wat bij je halen dan

Comment

• Wanneer komt die shit weer in stock ?

Comment

• Als jij toegeeft dat rippetoe en SL falen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X