Aesthetic gym wear

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dexie View Post
    Als jij toegeeft dat rippetoe en SL falen
    Probeer jij de nieuwe trol te worden of heb je phrage

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Not sure, hij weet wel veel van falen
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Ja de ultramegaubermonster-drol kikt in sinds gister, dem gainz. Ik gain en ik train niet eens u wot

Comment

• Originally posted by Gus View Post
          ik zou het via pm regelen want bodynetbrahs hoeven geen verzendkosten te betalen
          Klopt €15,- incl verzending

Originally posted by Nocerino View Post
          Ik ben verslaafd aan kleding tegenwoordig, binnenkort maar wat bij je halen dan
          Is prima ik zie je berichtje wel verschijne
          Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
          doyouevenhoist.com

Comment

• Oké heb tegenwoordig ontdekt dat wanneer ze weer stock hebben, ze dat posten op fb. Wil toch nog gymshark shit hebben. Op nl sites veel te duur, 30 euro voor een stringertje.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Morgen tracksuits beschikbaar op gymshark!
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• hahahah hoere gymshark. Prijzen meteen verhoogd, 40 pond voor een stringertje gaat me net iets te ver.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                  hahahah hoere gymshark. Prijzen meteen verhoogd, 40 pond voor een stringertje gaat me net iets te ver.
                  Even cookies verwijderen. Vaak worden prijzen automatisch verhoogd als je de site meerdere malen bezoekt
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik zag het, net weer 20 pond niceee.

Comment

Even cookies verwijderen. Vaak worden prijzen automatisch verhoogd als je de site meerdere malen bezoekt
                      huh hoe de fuck werkt dat dan??

Comment

Serieus, wtf?

Marketing aanpassingen.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Vliegtuigmaatschappijen doen dit ook al lange tijd. Booking.com etc.

Wist alleen niet dat he tmet de cookies te maken had, dacht IP adres oid.
                          Superbia in Proelio

Comment

• Werkt vooral bij vliegtickets inderdaad. Maar ook vaak op sites die vakanties of kledij aanbieden. Best slimme tactiek want iemand de vaak naar een bepaald item kijkt wilt het waarschijnlijk graag hebben.
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• thnx gus..ga eens me cookies verwijderen, vond 329 euro al zoveel voor een pot whey

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                                Oké heb tegenwoordig ontdekt dat wanneer ze weer stock hebben, ze dat posten op fb. Wil toch nog gymshark shit hebben. Op nl sites veel te duur, 30 euro voor een stringertje.
                                Kan veel goedkoper hoor in NL, check me topic in supplementen sectie!

En wtf met die cookies, wist niet dat dat gebeurde
                                bodybuildingtanktops.nl Alle tank tops 14,99.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X