Dr Jeffry Life.Testosterone :Can it make you live longer?(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Puur het feit dat hij nog op die leeftijd kan liften is al genoeg voor mij om zoiets te gaan ondernemen.

Dat betekent dat ik nog gewoon minimaal een halve eeuw in de sportschool mezelf kan uitleven.

"Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Silk View Post
      Dat is inderdaad een belangrijke nuance. Neemt niet weg dat het verhaal van dr jeffry ontkracht wordt door wat er in het artikel staat.

Overigens ben ik het met je eens, wanneer ik 70 ben en nog steeds zo van sporten houd, dan lijkt het me prachtig om te injecteren.
      Dan zijn we het toch eens!

Uiteraard doet deze 'dokter'het niet alleen om mensen te helpen,maar ook (vooral?) om geld te verdienen en in de publiciteit te staan.

Ook al kuur ik nu en waarschijnlijk nooit niet,ik vind het wel een uitkomst dat als ik ouder word en gebreken zou krijgen, ik die met simpele testosteron injecties kan oplossen.
      Maar dan uiteraard in kleine,normale hoeveelheden puur bedoeld om de kwaliteit van het leven te verbeteren en niet om te gainen net als de wonderdokter.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vader Abraham is ook al bij de wonderdokter geweest!
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Quibus welke.voordelen.heb je nog meer van test dan? Lijkt mij persoonlijk een.no go om enkel voor spiertjes te kuren voor leven.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X