Don't be that guy at the gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Don't be that guy at the gym

Tsja, wie kent ze niet?

Haha de meeste wel herkenbaar ja! Ben zelf ook wel eens de coach of 'thatfaceguy', vooral faceguy als een oefening retezwaar is, dan loop ik ook altijd vuurrood aan. Coach is 9/10 keer gelukkig alleen als iemand naar mij toe komt. Ik ben vrijwel de enige die fatsoenlijk kan deadliften en squatten in de gym vandaar.. meatheads en showoffs genoeg ook, helaas. Vinden het ook altijd zoveel moeite om dan hun dumbbells op te ruimen of de schijven eraf te halen.

Btw, die renbaan binnen is echt facking vet haha
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Wauw echt ik kan er ook echt niet tegen als mensen hun gewichten niet opruimen. Als ze voor me in de weg liggen loop ik er ook gewoon heen en vraag ik heel bits; kun je die gewichten ff opruimen, ik wil er bij. Kijken ze je aan XD
      Óf ik pak ze zelf op en laat ff zien dat die gewichtjes niets voor stellen (bij de showoffs dan, trainen hier met 15 kg schijven, das nog minder dan dat ik squat, seriously? )

Comment

Originally posted by xmorena View Post
        Wauw echt ik kan er ook echt niet tegen als mensen hun gewichten niet opruimen. Als ze voor me in de weg liggen loop ik er ook gewoon heen en vraag ik heel bits; kun je die gewichten ff opruimen, ik wil er bij. Kijken ze je aan XD
        Óf ik pak ze zelf op en laat ff zien dat die gewichtjes niets voor stellen (bij de showoffs dan, trainen hier met 15 kg schijven, das nog minder dan dat ik squat, seriously? )
        Haha ja die blik xD Onbetaalbaar. Echter, ik ben er mee gestopt. Er blijft van alles rondgeslingerd worden en het personeel zegt zelf ook niets.. Precies, zet ze maar voor lul met dat mietjesgewicht haha :P
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Do these guys even lift?
          "Straight outta gym"

Comment

Trek zelf ook altijd rare bekken Maar dat vind ik eigenlijk meer een vorm van doorzetten; toch nog ff die laatst rep eruit persen. Als je dat nog nooit hebt gehad, train je niet hard genoeg
            "The coach" ben ik alleen in gedachten. Zoveel mensen die met verschrikkelijke vorm trainen. Pullups met 5 cm rom, biceps curls met swingende rug... vreselijk. Heb ook wel eens iemand jumping squats in een smith machine zien doen... Wtf denken die mensen.
            Ik doe een gok

Comment

2:45
              Mind is everything.

Comment

Haha Mafkezen:-)
                Maar idd gewichten opruimen, kleine moeite je vindt hey zelf ook fijn als je alles zo kan pakken

Comment

Het zogenaamd 'stoere' figuur squat op 0.58 met een pussypad in de smith
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Haha leuk filmpje die gekke bekken kan ik ook nog wel inkomen wist niet dat iemand daar last van had. En ja opruimen gebeurd nooit bij de sportschool je kan door heel de sportschool dumbells en schijven vinden heel vervelend, vooral als je daarvoor al je spullen netjes hebt teruggelegd en vervolgens het weer overal ligt.

Comment

Oh die coach hahaha, de erg. Zijn allemaal mafkezen, maar die zogenaamde coach verdient echt een dumbell tegen zijn hoofd
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Volgens mij maak ik mezelf nog best wel eens schuldig aan 'the face' :P Denk ik

Lekker whoooo gillen na een goede set doe ik ook yolo 8-)
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Lekker doen waar je zin in hebt toch? Als je andere er maar niet mee stoort (dus gewichten wel opruimen en bemoeien met je zelf etc)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X