Generation Iron Anyone?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Net ff gekeken. Leuke film voor insiders (zoals wij allemaal) maar voor mainstream gaat het natuurlijk nergens over. Dan is het meer een haastige docu zonder diepte.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Het is eigenlijk ook een beetje heiligschennis om het te zien als 'Pumping Iron 2'.
      Je hebt bepaalde verwachtingen die ze nooit kunnen waarmaken.
      Dat is hetzelfde als dat ze Scarface deel 2 zouden uitbrengen.
      Last edited by rain; 05-04-2014, 10:45.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dubbel
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Super bedankt!

Comment

Fuark! @ haci

"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Thanks guys, heb hem via zipje gedownload en kan hem nu kijken.
              Oja Patricia, je oma zit er ook in haha zie ik nu pas. (oma toch?)

Comment

leuke docu, ook die rivaliteit tussen phil en kai vond ik geweldig om te zien.. geen stapje voor elkaar aan de kant gaan

Comment

Ja top docu. Mijn waardering voor kai is alleen maar geroeid! Ik vind phil maar een irritant mannetje die erg narsitisch is. Kai moet de volgende Olympia pakken.
                  Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
                    Ja top docu. Mijn waardering voor kai is alleen maar geroeid! Ik vind phil maar een irritant mannetje die erg narsitisch is. Kai moet de volgende Olympia pakken.
                    Ach.. hij heeft alle recht om zeker van zichzelf te zijn..
                    Ken je dat verhaal van Kai/grapefruit trouwens al??

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                      Ach.. hij heeft alle recht om zeker van zichzelf te zijn..
                      Roger Federer ook, GSP ook, Cain Velasquez ook, Messi ook.... maar die doen allemaal heel normaal hoor.
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Roger Federer ook, GSP ook, Cain Velasquez ook, Messi ook.... maar die doen allemaal heel normaal hoor.
                        Kai green doet verder ook heel normaal

Maar ik ben het wel met jeeens dat hij wat meer bescheiden mag zijn, maar aan de andere kant is dit gedrag wel ontstaan door de rivaliteit tussen de twee mannen. Toevallig komt hij gewoon in een slecht daglicht door een momentopname, wat een fractie van een paar secondes was.

Comment

Zal hem eind volgende week gaan kijken, nadat ik pumping iron heb gekeken op netflix.

Denk dat je ook best wel beetje arrogant mag zijn als je jezelf Mr. O mag noemen..
                          "Straight outta gym"

Comment

Ik vind kai's persoonlijkheid gewoon top. Geen dure auto's, geen groot huis en om te onspannen schildert hij, dit tot mijn verbazing want hij doet het echt ontzettend mooi. Andere bodybuilder wonen in groten huizen met dure auto's en als het hun uitkomt lekker racen ermee. Kai is gewoon zichzelf gebleven.
                            Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                              Zal hem eind volgende week gaan kijken, nadat ik pumping iron heb gekeken op netflix.

Denk dat je ook best wel beetje arrogant mag zijn als je jezelf Mr. O mag noemen..
                              Bigger,Stronger,Faster is ook wel leuk om te kijken.(netflix)
                              Over steroids.

OT,
                              krijg file niet uitgepakt
                              http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
                                Ik vind kai's persoonlijkheid gewoon top. Geen dure auto's, geen groot huis en om te onspannen schildert hij, dit tot mijn verbazing want hij doet het echt ontzettend mooi. Andere bodybuilder wonen in groten huizen met dure auto's en als het hun uitkomt lekker racen ermee. Kai is gewoon zichzelf gebleven.
                                Volgens mij is kai straatarm..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X